Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, October 2, 2014

Aktivis islam dan wanita berpurdah hanya melacurkan Islam dengan politik


Selama ini letih UMNO memberitahu PAS hanya pura-pura Islam mereka kerana Islam diguna bukan untuk dakwah tapi menakut-nakutkan demi meraih kuasa. Nampaknya tak perlu UMNO mentarbiah tentang salahlaku PAS lagi kerana ahli dan YB PAS sendiri akui PAS cuba bolot tafsiran Islam.

Seorang aktivis Islam, bekas Presiden JIM sendiri yang masuk PAS akhirnya kata sesuatu yang lama UMNO katakan mengenai PAS. Bila fikirkan Saari sanggup lacurkan nama Islam untuk sama-sama dengan PAS perguna Islam, kira dua kali lima lah juga aktuvis yang bersalutkan Islam.

Tambah lagi bila rakan si baruanya Hasnol sedia tanding atas tiket DAP yang membenci Islam.

Dunia sudah terbalik nampaknya ....


  
Begitu jelas DAP memeusuhi Islam dan cara hidup Islam, kedudukan Islam dan orang Islam, masih tidak nampak. Nampak sangat pandangannya ikut skrip DAP.

Dyana dihalwakan dengan gaji RM15 ribu sebulan. Melati dapat berapa?

Ada pihak kata purdah yang diguna bukan bermakna dia lebih Islam. Kalau tidak, tak akan tulis buku dengan tajuk begitu provokatif, ... kurang sopan.

Mungkin sekali purdah itu hanya tutup muka yang penuh dengan jerawat. 


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.