Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, October 18, 2014

Keadilan Untuk Anwar!Penyokong Pas Di Perlukan Untuk Berguling Diatas Jalan!

image

image

Tahukah anda Anwar Ibrahim pernah berkata agar akur dengan sebarang keputusan hakim dan mahkamah?

Justeru sebagai solidariti kepada Ketum kita harus bersama sama beliau untuk menerima keputusan hakim yang mengesahkan air mani Anwar berada sejauh 4cm didalam lubang dubur Saiful.

Kita amat yakin ramai diluar sana bakal turun memberi sokongan kepada Anwar memandangkan Ketum anugerah tuhan ini adalah nyawa kepada kebobrokan politik gampang pakatan.

Kepada para penyokong Pas ..kedatangan anda amat dialu alukan memandangkan jalan jalan disekitar mahkamah perlukan aksi berguling dan tidor atas jalan..ingatlah berjuang demi Anwar seperti berjihad ..jangan lepaskan peluang jihad ini..

Kepada Saiful.. Allah bersama orang orang benar.. insyaallah yang benar pasti berdiri.. 


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.