Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, October 18, 2014

KETUM cari simpati tapi serang ikut Australia dan BC




Malah ....



Kumpulan bernama LENSA melalui jurucakap Ekhasan Bukharee pun suruh Anwar pencen dan jangan buang masa. Dalam kenyataan dok persalahkan kerajaan. Oleh itu, mereka bukan konar tinggalkan si KETUM.

Anwar cuba cari simpati ....



... untuk dapat sokongan dan elak dari main cara kasar yang dah tak laku.

Kalau ikut lakunan, Azmin pun dah macam tak mahu bantu, [Baca Gelagat Anwar SINI]. Skrip melibatkan dia digugurkan dari Pengerusi PKR Selangor.  Kena fokus betul jaga Selangor ye ....



Tapi di belakang, PKR bawa kes Anwar dan Akta Hasutan ke Parlimen Australia -

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pkr-bawa-kes-anwar-dan-akta-hasutan-ke-parlimen-

Tak payah ke link sebab Malaysia Insider dah tarik balik laporan. Nak cari simpatilah kata ..... 

1 comment :

Anonymous said...

Minta izin WM untuk iklan

Ada sesiapa yg nak selamatkan tanah rezeb melayu??

Kawasan Puchong, 4 ekar tanah pertanian yg dikelilingi projek perumahan, bersempadan dengan tanah perbadanan cyberjaya..

urusan segera dengan pemilik tanah
Tanpa broker....hanya runding terus ..buka harga 1 juta sahaja seekar (boleh runding) walapun orang lain jual 1.3juta ke 1.7 juta seekar..pemaju tanah bersebelahan siap ajak JV dan nak bagi 20 unit rumah harga RM600.000, tapi tuan tanah nak pakai duit !

Sangat menguntungkan untuk projek perumahan atau sebagai pelaburan masa depan ...hantar segera sms ke 013 2704567(anda akan dihubungi segera)..

ayuh tolong saya selamatkan tanah orang Melayu !!!

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.