Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, October 2, 2014

CERITERA 20 SEN... JANGAN KLIK AHHH MALAS LAH... NAK TULIS PUN RASA MALAS.... MALAS... MALAS...
























ps: satu soalan je aku nak beri dekat menteri berkaitan dan penasihat ds najib serta ds najib sendiri, tengah seronok pr kena kiri kanan berbulan-bulan, sokongan ke arah bn pun semakin ok, kerana keputusan bodoh ini, nak naik pun tunggulah lepas raya haji ke, dah tu nak suruh penyokong bn hangguk kepala dengan keputusan ini... dengar denyut nadi rakyat woiii... bukan buat keputusan kerana nak kurangkan itu ini... kepala bana... 



1 comment :

Anonymous said...

Kali ini sebab lembab ke bengap. Duit x cukup tp janji nk topup brim. Apasal org ramai kena support tindakan bengap nk topup duit brim? Tido ke memang bodoh?

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.