Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, October 11, 2014

gambar-gambar-adun-dap-minum-beer

Hebat Ahli Parlimen dan ADUN DAP serta PKR Selangor berpesta minum beer dalam acara gilang gemilang yang dikatakan oleh YB Elizabeth Wong, dihadiri oleh 5,000 orang. Mereka dengan bangga sekali bergambar di lokasi acara One Utama, Petaling Jaya. Dengan nada sinis mungkin hati mereka berkata, "Mana pemimpin dan macai PAS yang bising-bising sebelum ini?"

Elizabeth Wong sebagai EXCO Perlancongan  Selangor pasti akan menjadikan acara ini sebagai acara tahunan nemandangkan sambutan di luar jangkaan. Berani Dato Menteri Besar, Mohammed Azmin Ali untuk bersuara? Berani EXCO dan ADUN PAS untuk angkat muka? Takebeer!!!









3 comments :

gabenor johor said...

Lps ni akn ada pesta seks, pesta gay, pesta bogel, pesta lesbian dan apa2 lg pestalah yg mereka sendiri akn jd tetamu utama..selamat berpesta

CEO Siber said...

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Anonymous said...

SELANGOR YG DOLU...BUKAN LAH YG SEKARANG !!!!! RAQYAT SELANGOR TUNGGGGUUUUUUUU !!

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.