Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, August 21, 2015

EKSKLUSIF !!! FAKTA SEBENAR #DEIG #AZMINDEIG DIDEDAHKAN !!! VIDEO INSIDE !!!



DEIG : Jun 2015 

- Daftar di ROS July 2015
- Bayar zakat 5 juta seluruh Malaysia 2016 
- Dijangka beroperasi (MB umum dlm DUN 20/8/2015)

* DEIG belum mula berniaga dah bayar zakat seluruh Malaysia ???

* Darul Ehsan Investment GROUP ? Berapa anak-anak syarikat yg dinaunginya dalam GROUP ???

* DEIG bermodal RM2 ada asset RM30 Billion.Kayanya !!!

* 2 pemegang saham berdaftar DEIG bila-bila masa boleh tendang MB,SUK dan Peg Kewangan Negeri dari 'pengarah syarikat' dan bawa lari asset kerana ketiga-tiga mereka TIDAK berdaftar di ROS sebagai 'Pengarah'

* 2 Pemegang saham DEIG boleh bila-bila masa cagarkan RM30 Bil asset untuk dapatkan berbillion pinjaman bank dan cabut lari tanpa sbrg kerugian.

* DEIG digunakan sbg dana politik PKR.Guna harta kerajaan negeri untuk parti

* DEIG berdaftar dengan ROS sebagai syarikat perniagaan tapi yang diniagakan adalah aset rakyat Selangor.Hasil mana-mana kerajaan adalah dari cukai dan hasil bumi dan pulang kepada rakyat dalam bentuk kemudahan bukan niagakan hak rakyat.

* Pendapatan asas mana-mana kerajaan didunia ialah dari royalti atau cukai dari mana-mana perniagaan dlm negara/negerinya tapi bukan berisiko dengan berniaga.DEIG bangkrap,seluruh negeri bangkrap.kalau tukar kerajaan confirm aset tu dibawa lari. Baca seterusnya badut Rakyat 


IKUTI VIDEO PENUH DIAH


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.