Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, May 17, 2014

Gambar Pemimpin PAS dengan Calon DAP #PRKTelukIntan Dyna Sofea - imbasan kisah Setpol LGE Nama Zairil





Saya sudah menulis di FB bahawa Dyna Sofea adalah anak Melayu namun bapanya Cina.

Kepada yang belum tahu saya mahu memberitahu Dyna Sofea anak bekas pemimpin wanita Umno yang kecewa kalah pemilihan parti berasal dari Ipoh.

Sebagai calon DAP seperti yang diumumkan siang tadi, beliau akan dilihat mewakili Melayu dengan sifat luarannya termasuk nama namun ramai tidak mengetahui bapanya seorang Cina.

Kenyataan ini ditulis mengikut maklumat rakan ditemui semasa pengumuman calon di Teluk Intan petang tadi. 

2 comments :

Anonymous said...

Sebenaqnya si KAPIRDAJAL DAPBANGKAIBABI/PKRSODOM hanya mempergunakan si ISLAM/MelayuLIBERAL-TERPUKAU-budaya-KAPIRDAJAL-BARAT/ZIONIS mcm. si-BETINAPELACUR atau si-JANTANSODOM!

Sebenaqnya juga, makin ramai si ekoq-ekoq PENYAMAQ, yg. ditaja puak KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, dan ejen-ejen mereka dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM MENYAMAQ masuk Islam atau guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi) – untuk termasuk berkahwin dgn. pemimipin/usahawan Islam/Melayu yg. penting; dan terus menyonsangkan mereka terutamanya jadi puak liberal Islam/Melayu - yg. ramai dah hidup mcm. omputih!

PENYAMAQ-PENYAMAQ ini juga telah menyelinap masuk NGO-NGO Islam/Melayu dgn. mulanya berpura menyokong sepenuhnya, tetapi lepas tu akan cuba tukar haluan NGO tersebut, serta juga utk. MENGINTIP, termasuk keahlian dan maklumat sulit peribadi pemimpin/ahli-ahli NGO-NGO tersebut!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

qarunwahabu said...

Salam Tuan Tanah Kedawong..ni Belanda datang nak minta tanah ekekeke..gurau ekk, please link my blog at here just ok eekk..

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.