Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, May 13, 2014

HANCUR ! 6 VIDEO YANG MEMALUKAN ANWAR & SELURUH PEMIMPIN PEMBANGKANG !!



Apa lagi yang boleh dikelentong oleh Anwar Ibrahim dan seluruh kepimpinan parti PKR tentang betapa teruknya masaalah dalaman dan proses pemilihan parti PKR itu sendiri?

Mereka ini yang beria-ia menyalahkan pihak SPR yang kononnya tidak telus dan pelbagai lagi tohmahan jahat tetapi lihat sendiri betapa hancurnya parti tersebut.

Bukan sahaja PKR, parti DAP juga bergelumang dengan pemilihan parti yang memperbodohkan ahli-ahlinya dan tidak demokratik langsung!

Semoga rakyat yang pernah menyokong PKR dan Pakatan Pembangkang sebelum ini kembali sedar dan menolak mereka, once and for all.

Lihat 6 video di bawah yang memalukan seluruh kepimpinan PKR dan ahli-ahlinya :



Video 1




Video 2




Video 3





Video 4





Video 5





Video 6



Dan kita juga sedang menanti kelibat Ambiga, kumpulan Bersih 2.0 dan Bar Council, sama ada mereka akan mengkritik wayang kulit pemilihan PKR ini atau mereka akan bersikap double standard? 

Mana Rafizi Ramli dan Nurul Izzah?  


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.