Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, October 2, 2015

Menteri Besar Pahang Kata Najib Penipu (Printscreen MT UMNO tersebar)

MB Pahang

Perdana Menteri Najib Razak tentu tidak menyangka ketika beliau merasakan Menteri Besar Kedah, Mukhriz Mahathir akan mengkhianati beliau, rupanya Menteri Besar Pahang, Adnan Yaakop yang menjadi duri dalam daging. 

Sebuah blog lewat malam tadi mendakwa ia berdasarkan ‘printscreen’ perbualaan antara Adnan dengan Ketua Cawangan Khas Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Negeri Pahang, Datuk Ridzuan Hashim.

Adnan tidak lagi menyokong Najib Razak sejak Julai lalu. Ini boleh dilihat dengan kenyataan-kenyataan Setiuasaha Politiknya dalam media social sejak pertangahan tahun ini. 

Bagaimanapun Adnan mula mendiamkan diri dan menyokong Mohd Najib apabila Tan Sri Muhyiddin Yassin digugurkan dari jawatan Timbalan Perdana Menteri. 

Baru-baru ini Adnan tersilap langkah apabila tersalah hantar "printscreen" antara beliau dengan Ketua Cawangan Khas Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) negeri, Datuk Ridzuan Hashim sekitar Julai dulu ke dalam WhatsApp Group MT UMNO, 

“Mereka bercakap bahasa dengan meletakkan nama PM sebagai Pak Mat. Dalam Whatsapp terbabit Adnan Yaakob (Me) jelas memanggil Najib Razak sebagai penipu dan bakal kehilangan jawatan” tulis blog tersebut di pautan  http://najib-lame-duck.blogspot.my.

Kenyataan Menteri Besar Pahang tersebut dalam bulan Julai lalu bahawa Najib akan kehilangan jawatan menginggatkan kita mengenai rombakan kabinet yang dibuat oleh PM pada Ogos lalu dan khabar angin bahawa Muhyiddin hampir berjaya menyingkirkan Najib Razak. 

Apakah Adnan Yaakob ketika itu berkompolot untuk menjatuhkan Najib Razak?




2 comments :

Anonymous said...

Ini aku syak SEKOQ lagi si DALANG-DUA-MUKA si PENJILAT-madey! Tengoklah Cameron Highland tu yg. terus JAHANAM kat Tokey-Tokey-punya-TAMAK - SPRM mesti MENYIASAT!

Tengok betapa makin BANGSAT HARAM JADAH si madey-PEMBENCI-Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita ni (ya, TOPENG SIALyya dah TERDEDAH akhirnya – sampai boleh MENYOKONG si PENGGANAS BerSHIT BANGKAI BABI–ejen SOROS-NED/CIA-MOSSAD)! Lihat di - http://www.msn.com/en-my/news/national/dr-m-accuses-najib-of-encouraging-malay-violence-post-supernumbermerah169/ , Dr M accuses Najib of encouraging Malay violence post-#Merah169! Dahlah haritu, si Madey-amat-BANGSAT ni GERTAK YAB PM tercinta kita di "Najib risks arrest if he travels abroad, says Dr Mahathir"!

Bilalah si BANGSAT-PENYAMAQ-madey ni nak BERAMBOS bersama puaka-puaka PENDATANG KAPIRDAJAL TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO-RASIS- EJEN/KULI- CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1 dia?! Dah kena GILA BABI kot! Legasi lu dah MAMPOS masuk JAMBAN selamanya Madey oi!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Dan lu si NYANYUK-GILA-KUASA madey-PENJILAT SOROS (dulu BERPURA benci konon)/BerSHIT, legasi lu memang dah MAMPOS dgn. HINA SELAMAnya-mcm-ANJING KURAP-KULI-puak BANGKAI BABI RASIS! Dasar si PENYAMUN/PEROMPAK/PEMBUNUH (ingat tak kes Memali) masa dia DIKTATOR dulu dgn. TOKEY-TOKEY PENJILAT dia; tak SEDAQ diri - HARAM JADAH! Yg. lu pi HINA BANGSA Bumiputera Islam/Melayu terutamanya dari kpg-kpg, yg. menyertai Himpunan Rakyat/Melayu Bersatu, apahal si DAJAL-nak MAMPOS?!

SPRM buka balik kes Pulau TIOMAN cthnya di mana disyaki tanah kampung BUMIPUTERA Islam/Melayu diPAKSA jual dgn. amat MURAH kat si Pendatang KAPIRDAJAL termasuk dari SingaPORK dan si PENJILAT PENGKHIANAT Kedah ni! Siasat juga satu lagi hotel mewah VincentPENJILAT ni kat Langkawi - JANGAN pula keadaan pengambilan tanah org. kampung yg. sama spt. di Tioman! Kat siapa RAKYAT boleh MENGADU no, kalau si SPRM ni tak buat KERJA dia dgn. betul – takkan SPRM ni KEBAL undg-undg. pula (yg. ganjilnya bukan main BERAPI nak SIASAT IMDB dan YAB PM kami saja – tapi isu DEIG tu mahupun DERMA utk. PKRHOMO/DAPBANGKAI BABI dr. CIA-Mossad/Soros-NED/PAP, awat SPRM ni senyap aja?)!

Sudah tiba masanya, para KETURUNAN penduduk kpg. Islam/Melayu kita termasuk dlm. peristiwa KEJAM dlm. PEMBUNUHAN Memali di Kedah, srta PERAMPASAN tanah kpg. di TIOMAN (dan mungkin Langkawi) ini berhak dpt. KEADILAN dan PAMPASAN yg. sewajarnya!

SPRM, sebelum lu nak suruh YAB PM dan Kerajaan kita kerja 'berintegriti' konon [tapi si SPRM ni tak dak pula masalah BEKERJASAMA dgn. si Transparency InternationalBANGKAI BABI yg. diTAJA si PENGGANAS/PENYAMUN/PEROMPAK/PERASUAH- CIA/YAHUDI ZIONIS-no.2, Soros (no.1 adalah TUANnya, YAHUDI ZIONIS-Empayar Rothschild, yg. MENUBUHkan ISraelHARAM JADAH dgn. amat GANAS)], baik lu SPRM sendiri BERINTEGRITI paling dahulu- buka balik kes ini - lihat artikel yg. sungguh BERNAS ini psl. si DALANG DUA MUKA PENGKHIANAT-no-1 di http://thekl-chronicle.blogspot.com/2015/08/warkah-buat-tun-mahathir-benarkah.html (walau telah dinafikan VincentPENJILAT tu, kenapa YAB PM kita boleh pula diSIASAT dgn. begitu KEJAM hanya berdasarkan FITNAH-FITNAH palsu berkaitan IMDB):

Warkah Buat Tun Mahathir: Benarkah Vincent Tan Derma RM 400 juta Kepada @dapmalaysia?

Amin Yatim, Wednesday, August 5, 2015

Nek Tempoyak.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.