Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, October 26, 2015

Tengku Razaleigh Kata Baget Terbaik

Ku Li dah nyatakan pandangan perihal bajet. Katanya terbaik untuk rakyat. Ini agak membingungkan.

Laporan Mkini dan bukan BH atau Utusan serta NST.

Ku Li yang nafi dia terlibat merancang mahu jatuhkan kerajaan walaupun dia kelihatan bersama dalam PC enam orang.

Komdian dia yang dipercayai cadang gagalkan bajet Najib juga pusing kata ahli parlimen BN berhak tolak bajet atas sebab kegagalan Najib selesaikan masaalah tertentu.

Kini pula dikatakan bajet terbaik. Atas alasan apa untuk tolak bajet jika bajet dah terbaik untuk rakyat?

Oleh itu Mahathir yang pada zamannya taklah peduli sangat bantu rakyat tapi lebih bantu ahli korporat dan businessman patut myla bersuara untuk kritik.

Dia juga yang rancang mahu tumbang Najib dengan apa cara hingga sanggup langgar prinsip dirinya.

Akhirnya Ku Li ....

Asyik dok gentleman maka kena gentel
... memang sokmo political finishing poor. Maka terima hakikat kekal tak akan capai jawatan yang diingini dan kekal coolie.

Cr : The Unspinners 

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.