Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, February 14, 2015

GAGAL DAPAT SAMBUTAN DEMONSTRASI BESAR, NURUL IZZAH BAKAR SEMANGAT KUMPULAN ANARKI MENGGANAS DENGAN MEROSAKKAN HARTA AWAM!

Saturday, 14 February 2015

GAGAL!

Itulah yang boleh diperkatakan tentang 'MARCH TO FREEDOM' yang diinisiatifkan oleh anak-beranak Anwar Ibrahim bersama konco-konco mereka.

Walaupun Nurul Izzah penuh bersemangat memberikan ceramah, mencipta pembohongan kononnya Anwar Ibrahim adalah banduan politik, walaupun hakikatnya KETUM adalah banduan jenayah yang disabitkan dengan kesalahan MELIWAT bekas pembantu peribadinya, jumlah yang hadir di tengah-tengah Bandaraya Kuala Lumpur, cukup mendukacitakan.

Dengan jumlah tidak sampai 100 orang, mereka terpaksa melakukan sekatan jalanraya dan mengupah kumpulan ANARKI dan perosak harta awam untuk menimbulkan provokasi sekaligus cuba menarik penyertaan anak-anak muda yang berpelesiran pada hujung minggu.

Malaysiakini dan The Malaysian Insider yang diketahui portal pro-Anwar, membesar-besarkan angka menjadi 400 orang PELAJAR-PELAJAR UNIVERSITI sedangkan sebahagian besar daripada mereka adalah kumpulan anarki yang cukup terkenal dengan kempen memperjuangkan sistem Komunisme di negara ini.

Antara yang turut berucap selain daripada Nurul Izzah adalah Nik Nazmi Nik Ahmad yang merupakan ADUN Seri Setia, Fariz Musa yang kerupakan Koordinatior Jingga 13 dan bekas PENGKHIANAT TUDM, Zaidi Ahmad. Dalam ucapan mereka, mereka berulang-ulang kali menyatakan bantahan keputusan Mahkamah Persekutuan dan menuduh keputusan tersebut adalah di bawah arahan UMNO-BN. Mereka juga menyeru anak-anak muda untuk menghidupkan semula semangat reformasi 1998.

"Kita akan meneruskan perhimpunan seumpama ini sehingga Datuk Seri Anwar Ibrahim dibebaskan," kata Nurul Izzah.

Hakikatnya, jumlah yang hadir semakin berkurangan tidak lama kemudian, terutama selepas kumpulan anarki mula melakukan kerosakan harta-harta awam. Begitu juga dengan penunjuk-penunjuk perasaan dari kalangan warga Cina, turut beredar dan enggan terlibat dalam provokasi yang dilakukan oleh kumpulan terbabit.

PKR dilihat semakin terdesak dan kekecewaan Nurul Izzah kerana upacara 'vigil candlelight' di hadapan Penjara Sungai Buluh begitu dingin sambutannya, ketara dalam ucapannya yang mengharapkan peristiwa 1998 dengan lautan manusia berdemonstrasi demi Anwar Ibrahim berulang kembali. 

Cr : buletin sengal

14 comments :

Anonymous said...

Kalaulah ISA masih ada, ramai agaknya puaka perosak keamanan kedalam.

Anonymous said...

Xpe najib sotong akan selesaikan..itu pun ada gati nak hapus akta hasutan..

Anonymous said...

Dah lama janda,air pukul kepala la

Anonymous said...

kenapalah masih ada lagi yang kuat minum kencing Anwar ni?????


Bertaubatlah......ingat Allah

Dulu masa bebas, haram nak pergi mekah buat umrah....
Kenapa tak ke Mekah dan berdoa kalau betul dizalimi....

Anonymous said...

Ahhh... Letak lah akta apa pun.. Kalau dah pengecut Dan lembik tu Semuanya tak jalan.. Dah faham sangat...

Anonymous said...

Masa perbicaraan kenapa tak mahu memberi pengakuan secara bersumpah??

Kenapa tak mahu di soal balas oleh pihak peguam...

Kata ada saksi alibi, mana dia??

DNA dia dalam buntut Saiful macam mana boleh ada??

Bukti dah jelas lagi nyata dan Anwar telah dibela oleh lebih 10 peguam handalan...Masa yg lama pun telah diberi dalam perbicaraan dia....

Apa lagi yg dia nak?????

Anonymous said...

Betul kata pemerhati asing,

Anwar big mouth masa kat luar mahkahmah tapi bila dalam mahkahmah untuk memberi pengakuan secara bersumpah dan untuk disoal balas oleh peguam, takut nak mampus....

Hipokrit!!!

Anonymous said...

kepada keluarga Anwar,

Jgn bodohkan rakyat...
Rakyat pun mengikuti perbicaraan di mahkahmah....
Kami tahu apa yg berlaku..dan siapa yg dipihak yg benar ...dan kami jugat ahu siapa yg menipu...

Membuat demo dan bakar lilin akan menyebabkan , bapak mu akan dikutuk dan dilaknat oleh majority rakyat Malaysia, percayalah.....

Sepatutnya, dia bertaubat dan byk berdoa mohon ampun...

Anonymous said...

Ini kisah liwat...

Belum lagi kisah pasal China Doll...


Orang akan mengungkit kisah ni semula dan yang akan malu nanti ialah Anwar dan keluarganya...

So hentikan lah provokasi nak buat demo dan bakar lilin....

Semoga Anwar aman di sana dengan makan minum serta penginapan percuma selama 5 tahun....

Anonymous said...

Ludah jaaa muka nurul ni...

Kalo aku ada kat dpn sogo tu....aku ludah muka nurul ni....

Anonymous said...

Selama ni puak ni dibiaqkan MERUSUH dgn. GANAS - jadi dah tiba masa KDN keluarkan AKTA BARU; yg. melabel dan menghukum puak BINANTANG BUAS-PERUSUH PKRSODOM/DAPBANGKAIBABI ni sbg. puak PENGGANAS!

MAJORITI rakyat dah lama MENDERITA dgn. puak PENGGANAS-ejen-ZIONIS/Barat-KEPARAT ni semua - jadi tolonglah KDN tunjukkan TARING! Apa dah jadi TARINGnya?! Dan PECAT segera AGLIBERAL tu!

Aku juga tengok makin ramai anak-anak muda Islam/Melayu makin lebih BUAS seolah mcm. puak SODOM termasuk yg. lelaki dgn. rambut PUNK/SUBANG-sebelah cthnya termasuk kat sekolah; dan anak muda Islam/Melayu yg. jadi PEMBUNUH/PENCULIK sampaikan Ibu sendiri diCANGKULkan- tengok saja berita hari ni)!; Mereka disyaki telah dirosakkan aqidah dan akhlak mereka dgn. DADAH-ALKOHOL/PORNOGRAFI/SEKS BEBAS/HOMO-SODOM dsbnya!

Mkaa JAKIM/JAWI/JAIS dsbnya telah GAGAL - lihat saja 'mall' baru di Sentral-LIBERAL tu; sampaikan poster GERGASI model Barat/Zionis-LUCAH/PORNO VICSecret dibiaqkan menjadi hiasan "pintu gergban" 'mall' baru ini - yg. bukan sj. MENGHINA Islam/umatnya malah juga kaum wanita Islam/Timur! Bahkan dibiaqkan konsert-konsert-KAPIRDAJAL-KEPARAT yg. merosakkan aqidah/akhlak jenerasi muda Islam dgn. sewenangnya, termasuk konsert K-POPIA dan kumpulan Heavy Metal Barat/Zionis yg. tebaru; yg.penuh TATU-SYAITAN kat badan depa; mcmmana dibenaqkan masuk ke nEGARA ISLAM kita ni?! Dan anak-anak muda Islam/Melayu TERKINJA-KINJA menunjukkan lambang-tangan-MEMUJA-SYAITAN/IBLIS di konsert tesebut!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

PEMBETULAN: (perenggan akhir)

Maka JAKIM/JAWI/JAIS dsbnya telah GAGAL - lihat saja 'mall' baru di Sentral-LIBERAL-BANGANG tu; sampaikan poster GERGASI model Barat/Zionis-LUCAH/PORNO VICSecret dibiaqkan menjadi hiasan "pintu gerbang" 'mall' baru ini - yg. bukan sj. MENGHINA Islam/umatnya malah juga kaum wanita Islam/Timur! Bahkan dibiaqkan konsert-konsert-KAPIRDAJAL-KEPARAT yg. merosakkan aqidah/akhlak jenerasi muda Islam dgn. sewenangnya, termasuk konsert K-POPIA dan kumpulan Heavy Metal Barat/Zionis yg. terbaru; yg.penuh TATU-SYAITAN kat badan depa; mcmmana dibenaqkan masuk ke NEGARA ISLAM kita ni?! Dan anak-anak muda Islam/Melayu TERKINJA-KINJA menunjukkan lambang-tangan-MEMUJA-SYAITAN/IBLIS di konsert tesebut!

Nek Tempoyak.

asmadi bin abdullah said...

Teringat zaman Mahathir....perkara begini sudah pastinya ada tindakan yg sewajarnya dari pihak kerajaan....

asmadi bin abdullah said...

Teringat zaman Mahathir....perkara begini sudah pastinya ada tindakan yg sewajarnya dari pihak kerajaan....

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.