Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, April 6, 2014

Anwar Di London : Undangan Al Gore (Generations)



Dalam twitter Datuk Seri Anwar Ibrahim kira-kira lapan jam yang lalu, Ketua Pembangkang itu memberitahu @sharmainemirna bahawa beliau masih berada di London kerana diundang oleh bekas Naib Presiden Amerika Syarikat (AS), Al Gore untuk bermesyuarat dalam kumpulan ‘Generations’ dan pasukan akademik pendidikan tinggi universiti Cambridge; Westminster.

Generations’ adalah singkatan kepada Generation Investment Management Group.

Menurut, Mike Billington, wartawan Executive Intelligence Review (EIR) dalam rencananya bertajuk “Gore’s Racist Assault Against Malaysia,” Generations adalah syarikat milik Al Gore, ‘pelarian aset’ bekas Naib Presiden AS itu setelah parti Demokrat pimpinan Clinton-Al Gore tewas kepada Parti Republikan pimpinan Bush -Dick Cheney.

Selain London, Al Gore mempunyai pejabat Generations di New York dan Australia.

Al Gore juga turut melantik Anwar sebagai salah seorang Ahli Lembaga Penasihat Generations, syarikat yang melabur $10 million kepada Syarikat GreenRoad, organisasi korporat di Israel.


Selain Anwar, rangkaian Al Gore dalam Generations adalah Mary Robinson bekas Pesuruhjaya Tinggi Hak Asasi Manusia di Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB); James Wolfensohn, bekas Presiden Bank Dunia; Simon Zadek, Ketua Eksekutif AccountAbility dan lain-lain.

Anwar bergambar dengan James Wolfenshohn selepas mesyuarat di London 2010. Wolfensohn merupakan korporat Yahudi Amerika syarikat yang pernah menjadi Presiden Bank dunia. Beliau terlibat aktif dalam rangkaian perbankan Yahudi, antaranya dalam Solomon Brothers, dan Pengerusi Lembaga Penasihat Citybank. Selain itu beliau juga merupakan Ahli Pemegang amanah the Brookings Institution dan the Rockfeller Foundation. Beliau juga ahli CFR (the Council on Foreign Relation )

Simon Zadek, kroni Al Gore kemudiannya melantik Anwar sebagai Presiden Kehormat AccountAbility pada 30 Mac 2006.

Anwar menggunakan jawatan Presiden Kehormat AccountAbility ketika berutus surat dengan George Soros, di ibu pejabat Soros Fund Management, 888 7th Avenue, 33 Floor New York, NY 10106.

Selanjutnya, sila baca rencana oleh wartawan Barat, Mike Billington, bertajuk “British Empire Tool To Recolonize Malaysia.”


AIDC

2 comments :

Unknown said...

Si peliwat memang sudah lama pembelut Negara, tetapi kerajaan Malaysia masih simpan si babi ini berak kencing makan tidur dalam Negara sendiri.

Anonymous said...

Apalah nak jadi manusia DAJAL ni - diRASUK SYAITAN lah tu!

PAP-DAPBANGKAI/PKRPELIWAT/PENGGANAS Red Bean sebenaqnya adalah ejen-ejen Mossad/IsraHELL/ZIONIS-CIA-MI6-NATO (lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009)! EvangeliSStar dan MalaysiaKKKini, juga ejen mereka!

Dan si DAPBANGKAIkok dan gengnya juga selalu ke Jerman, yg. sebenarnya dikuasai si ZIONIS plg. DAJAL Rothschild, yg. menubuhkan IsraHELL dgn. amat BUAS - lihat Jerman ZIONIS ini di http://www.presstv.ir/detail/2014/02/22/351741/germany-offers-to-represent-israel/, Germany offers to represent Israel in some Muslim countries, Feb 22, 2014!

ZIONIS DAJAL Soros serta Rockefeller, adalah dari geng Rothschild, iaitu ketua pemuja SYAITAN Illuminati ZIONIS, yg. menubuhkan IsraHELL dgn. membunuh dgn. amat kejam secara beramai (Genocide) Bumiputera Islam Palestin, dan disyaki memulakan perang Dunia Pertama dan Kedua, serta membunuh Tsar Russia dan seluruh keluarganya, Pres. Lincoln, Kennedy, Allahyarham Pres. Yasser Arafat dll, menguasai CIA-MI6-NATO, dan menjadikan Israel kuasa Nuklear, yg. paling bahaya ke atas Dunia Islam (lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html , Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel, by Bill Woollam , dan di http://ascendingstarseed.wordpress.com/2013/09/29/hitler-was-a-rothschild-and-so-was-his-daughter-angela/ , Hitler Was A Rothschild And So Was His Daughter Angela, Posted on May 8, 2013 by Dublinsmick)!

Danihat sajalah pembunuhan beramai(GENOCIDE) ke atas umat Islam yg. makin meningkat, samada melalui PENJAJAHAN terus, penggunaan Drone/bom kimia, atau menggunakan pengganas al-Qaeda atau mana-mana “pengganas Islam” yg. sebenarnya dicipta Barat-ZIONIS sendiri - untuk tujuan MENJATUHKAN Islam/umatnya dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN Barat-IsraHELL, ke atas Dunia Islam/Dunia Ketiga, yg. kaya minyak-gas-mineral, yg. bermula dr. Palestin itu, hingga ke Afghanistan, Iraq, Libya (Obama bersorak apabila Allahyarham Pres. Ghaddafi disula oleh ejen Mossad!), Syria, Mali, Somalia, Yemen, Pakistan, Mali, Nigeria, Republik Africa Tengah dsbnya (lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013; dan http://www.presstv.ir/detail/2013/09/15/324167/excia-agent-911-lies-big-and-tragic/, Ex-CIA agent: 9/11 lies bigger than already known, Sep 15, 2013; http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=55408, 9/11 and Zion: What Was Israel’s Role?, By Nick Kollerstrom on August 31, 2012; dan http://www.spingola.com/diego_garcia1.htm, Diego Garcia Swept Clean & Sanitized, By Deanna Spingola, October 10, 2007).

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.