Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, April 9, 2014

PAS Songlap Duit Derma?Kemana Perginya Wang Tabung Lahad Datu?

ISLAM PAS AJAR MENIPU

Bagaimana PAS boleh bezakan antara tabung yang berlainan dengan menggunakan akaun yang sama.. Kita tidak mahu menuduh..berlapang dada dan bersangka baik..

a2

Cuba tengok Tabung Rakyat Prihatin dengan no akaun Tabung Perajurit sama.. 5640 2540 0414

Apa kaedah yang diguna pakai oleh Pemuda PAS untuk bezakan sumbangan yang dibuat?

Pernah tak PAS umumkan jumlah kutipan? Pernah tak dibentang dan diaudit?

Berapa banyak wang derma dibelanja dan kepada siapa?

Jangan lupa..Puak PAS ni ada sejarah..songlap tabung Memali..macam macam tabung puak ni adakan..tapi satu pun tak pernah didedahkan kepada umum..

Duit Derma PAS

MANA PI DUIT LAHAD DATU

TABUNG WIRA LAHAD DATU

Kemudian.. PAS Pulau Pinang pula cari jalan secara inovatif tubuh tabung telur Angsa…:Klik Sini 

1 comment :

Anonymous said...

Assalamualaikum...

Duit tu dia orang simpan untuk safe keeping... dah lama dia orang buat kerja nie... Apa yang dia orang buat halal.... orang lain HARAM.... itu la PAS dan anggotanya semuanya kaki penipu...

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.