Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, April 11, 2014

MP PEMBANGKANG BANGSAT MUSIBAT! BELUM MEMERINTAH DAH BUAT SESUKA HATI! KALAU MEMERINTAH MALAYSIA AKAN JADI SHANGHAI!


Tindakan bangang MP DAP kelmarin membawa anak kecil  ke Parlimen bagi menyuruh kerajaan Malaysia menjaga keturunan mereka cukup memalukan !!

Ke mana gaji mereka  berbelas ribu tak termasuk  elaun lain untuk menghantar anak ke pusat asuhan atau mengupah pengasuh sendiri ??

Kalau anak sendiri pun tak boleh jaga , bagaimana nak menjaga kebajikan rakyat ??  Ada masalah je salahkan kerajaan BN ...

 

Tak mustahil selepas ini pemimpin chauvinis DAP ini akan mengusung pulak  mak bapak & atuk nenek mereka Parlimen supaya kerajaan Malaysia buka pulak pusat jagaaan orang tua 

MP -

INILAH SUMBANGAN MELAYU PAS DAN PKR YANG MEMBANTU DAP MERAIH BANYAK KERUSI SEHINGGA DAP MENJADI PARTI KEDUA TERBESAR SELEPAS UMNO!

SEBAGAI ABANG BESAR DALAM PR DAP SUDAH TUNJUK BELANG SEBENAR PERANGAI GANGSTER CHINA DAHULU KALA!

PAS DAN PKR HANYA MAMPU TUNDUK DAN AKUR DENGAN KEHENDAK ABANG BESAR MEREKA!

DAP TERLALU BERKUASA DALAM PAKATAAN PEMBANGKANG! PAS DAN PKR HANYALAH BONEKA KERANA MULUT MEREKA DAP YANG SUAP! WALAUPUN YANG DISUAP ITU TAHI !!!!! 

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.