Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, September 23, 2014

Ada MENTERI UMNO tengah SERONOK meLEMPARkan TAHI kepada PARTInya sendiri pasal GEMBIRA perLANTIKkan MB Selangor yang BARU?

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Walaupun belum diSAHkan apa-apa lagi, DENGAR CERITAnya orang di sebelah KIRI tuh akan menjadi MB Selangor beberapa JAM lagi.. Kita bukan RAKYAT Selangor, jadik kita tak RASA apa-apa la.. Cuma takat mampu berSIMPATI aje la dengan RAKYAT Selangor pasal NEGERInya MAJU tapi RAKYAT tak ke mana pasal takde halatuju..


TS Khalid dah tiada apa-apa dah pun selepas ini.. Walaupun sebelum ini disanjung TINGGI KONONnya sebagai MB Selangor paling BAGUS, itu SEMUAnya HIPOKRASI seMATA-MATA.. RAKYAT Selangor sendiri akan meLUPAkan JASAnya sebelum PRU-14 nanti.. HAKIKATnya, Selangor TIDAK akan menjadi lebih BAIK pun berBANDING sekarang..


Dalam KONTEKS ini, PAS paling RUGI kerana TIDAK dapat apa-apa pun tetapi hanya MAKI HAMUN yang TIDAK berkeSUDAHan terMASUKlah dalam MUKTAMAR sendiri.. Walaupun PAS lebih LAYAK mengGANTIkan TS Khalid sebagai MB Selangor, HAKIKATnya PAS lebih TERUK daripada LEMBU yang diCUCUK hidung..Walhal, TIDAK ada SALAHnya pun PAS mengambil-alih JAWATAN MB itu kerana PAS memang LAYAK BAIK dari SEGI UNDANG-UNDANG TUBUH NEGERI Selangor mahupun dari SEGI BILANGan KERUSI DUN..Namun, PAS hanya TELAN air LIUR dan mengHAMPAkan HARAPAN MAJORITI RAKYAT Selangor sendiri pada kali ini!



Dalam KONTEKS KRISIS POLITIK di Selangor, UMNO masih GAGAL untuk meRAIH semula kePERCAYAan RAKYAT Selangor.. Kita TIDAK NAMPAK pun sebarang USAHA oleh UMNO untuk turun PADANG berJUMPA RAKYAT di Selangor bagi menJELASkan penDIRIan mereka? Malah, terBUKTI pula UMNO sendiri diBALING TAHI dari dalam PARTInya jika kita meRUJUK kepada TWITTER di bawah ini.. Memang BANGANGlah menteri UMNO ni..


Jelas sekali bahawa bukan sahaja dalam PAS, malah dalam UMNO sendiri pun memang ada 'BARUA' yang sekian LAMA diSIMPAN untuk mengHANCURkan UMNO dari dalam.. KeSETIAan 'BARUA' ini bukannya pada UMNO pun, malah 2X5 jugak dengan SPESIS 'ERDOGAN' dalam PAS.. Maka, tak HAIRANlah jika  SOKONGan UMAT Melayu/ISLAM terhadap kedua-dua PARTI UMNO dan PAS ini semakin MEROSOT dek kerana peranan yang diMAINkan oleh 'BARUA' sebegini..

Jika BENAR UMNO mahu memBELA RAKYAT Selangor, kenyataan sedemikian TIDAK akan dikeluarkan dari TWITTER seorang PEMIMPIN UMNO.. Apatah lagi MB yang bakal mengGANTIkan TS Khalid ini bukannya lebih BAGUS pun? Malah, sebelum ini pun orang ini sudah ada SKANDAL yang masih GAGAL diJELASkan olehnya hingga sekarang..




Kalau ADUN PAS yang mengGANTIkan TS Khalid, mungkin tak akan ada RAKYAT Selangor yang MARAH jika kenyataan sedemikian dikeluarkan.. Ini kerana, PAS di Selangor TIDAK memPUNYAi ADUN yang berMASALAH seperti di dalam PKR.. Sebab itulah RAMAI RAKYAT Selangor KHUSUSnya UMAT Melayu/ISLAM mahu mana-mana ADUN PAS yang mengGANTIkan TS Khalid.. ADUN UMNO pulak masih diBUAI MIMPI INDAH meRASAkan mampu MENANG MUDAH pada PRU-14..

Kita nak TANYAlah kepada anda.. Apakah anda meRASAkan 'BARUA' yang meROSAKkan UMNO dan PAS selama ini beKERJA untuk si 'PenJUBOR' PKR ini dan KELUARGAnya?


TIDAK.. TIDAK SAMA sekali.. Anda harus TAHU bahawa si 'PenJUBOR' PKR ini jugak sebenarnya terIKAT dengan PIHAK lain kerana segala RAHSIAnya yang dalam KAIN terSIMPAN KEMAS oleh mereka ini sejak sekian LAMA.. Mereka ini sudah lama menyimpan segala RAHSIA 'MenJUBOR' dan pengKHIANATan si 'PenJUBOR' PKR ini terhadap NEGARA, BANGSA dan AGAMAnya..  Malah ada yang diSIMPAN di Singapura pun.. Siapakah mereka yang MENGAWAL si 'PenJUBOR' PKR ini demi meROSAKkan penguasaan POLITIK UMAT Melayu/ISLAM di dalam NEGARA kita?


NAMPAK tak perKAITannya? Mereka MENGAWAL si 'PenJUBOR' PKR, dia pulak meMASUKkan 'BARUA'nya ke dalam UMNO dan PAS untuk meROSAKkan kedua-dua PARTI ini.. HASILnya, kita LIHATlah seperti kenyataan dalam TWITTER  di atas itu..


Sebab itulah TUN DR. Mahathir dah menarik SOKONGan beliau kepada DS Najib kerana beliau mungkin nampak yang DS Najib terlalu LEMAH untuk menJAGA UMNO dari diCEMARi dan diROSAKkan oleh para 'BARUA' yang diSELUDUP ke dalam PARTI ini..Credit

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.