Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, September 1, 2014

CM's Presence keeps PPS Members Strong

[Adm]CM's Presence keeps PPS Members Strong: http://youtu.be/qZX_dU7FShU 


Some 500 people have gathered outside the Patani Road police station where the bajungu are being held, reports Anil Netto at 10.42pm. “Preparations are being made for tables and chairs to be put up outside.”

Why are the J-Star photograph and the DAP video of Sri Delima Adun RSN Rayer employing the same device/technique of shooting the film across the blue bars?

It’s like the MCA-owned paper is the DAP media. 

PPS head Phee Boon Poh detained

1 comment :

Anonymous said...

Tak habis-habsi nak GERTAK PDRM kita si Guan Eng-KUDIS KURAP ni!

Hari tu juga, si guan eng-ANJING KURAP terus MENGHINA K'jaan Persekutuan/KDN/PDRM dgn. BONGKAKnya, akan menyediakan khidmat guaman dan bantuan wang pd. mana-mana ahli PENDATANG/PENCEROBOH GENG KONGSI GELAP-CELAKA kalau ditahan PDRM! Dan skrg. Si ANJING KURAP ni tiba-tiba diserang – dgn. bom; kelakarnya sementara kumpulan SAMSENGnya dikerahkan utk. MENJAHANAMkan upcara Hari Kemerdekaan TERCINTA kita kat P. P tu!
Duit rakyat, nak guna sesuka hati bela PENJENAYAH SAMSENG yg. tak takut lansung PDRM - seolah P. Pinang dah bebas dari Malaysia - aku heran betullah ini boleh dibiaqkan?! ATM - baik buat undg-undg DARURAT kat P. Pinang tu; K'jaan Persekutuan apa yg. takut sgt. dgn ancaman PENJENAYAH- BINATANG-BUAS mcm. ni?!
Patutnya KEM TENTERA juga dibina berlambak kat P. Pinang tu - ini dah mencapai tahap BAHAYA pd. bangsa, agama dan negara sebab disyaki GENG KONGSI GELAP DAPBANGKAI dah menguasai P. Pinang!

DYMM YDPA patut masuk campur juga utk. menubuhkan banyak Tanah Rizab BUMIPUTERA, dan membina banyak masjid/surau, kem-kem tentera, serta menjaga hak dan tanah PUSAKA BUMIPUTERA di Pulau Pinang yg. majoriti umat Islam/Melayu, kerana baginda adalah KETUA - Agama Islam/Negara/ATM/Hak Bumputera mengikut undg-undg Perlembagaan.

Makcik Sambal Belacan – Sedihnya tapi takkan jemu mendengar lagu WARISAN, nyanyian sungguh merdu Allahyarham Datuk Sudirman Haji Arshad, sempena mengenang SEJARAH PUSAKA keberanian, kegagahan dan pengorbanan PEJUANG-PEJUANG KEMERDEKAAN TERCINTA kita, termasuk DYMM KESULTANAN ISLAM/MELAYU kita serta para PAHLAWAN kita - lihat di http://sejarahtokoh.wordpress.com/dato-maharaja-lela/ , DATO’ MAHARAJA LELA, PERJUANGAN DATO MAHARAJALELA DI PERAK:

……Pada tahun 1877 Dato’ Maharaja Lela, Dato’ Sagor, Pandak Indut dan Sepuntum dihukum gantung sampai mati di Matang, Perak. Sultan Abdullah dan Ngah Ibrahim dibuang negeri ke Pulau Seychelles di Lautan Hindi. Raja Ismail dibuang negeri ke Johor.British tegas menghapuskan kebangkitan di Perak menunjukkan keangkuhannya sebagai kuasa penjajah. Dato’ Maharaja Lela menjadi simbol kepahlawanan orang Melayu.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.