Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, September 1, 2014

Guan Eng Di Soal Siasat dan Exconya Phee Boon Poh Turut Di Tangkap

Empat Anggota PPS Disahkan Positif Dadah?



image

Ketua Menteri, Lim Guan Eng dipanggil memberi keterangan berhubung penubuhan Pasukan Peronda Sukarela (PPS) yang ahlinya ditahan polis pagi ini.
Guan Eng hadir memberikan keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Timur Laut kira-kira pukul 4.15 petang ini untuk membantu siasatan.
Dalam pada itu, Pengerusi Jawatankuasa Kebajikan, Masyarakat Penyayang dan Alam Sekitar, Phee Boon Poh yang juga Pengerusi PPS ditahan polis petang ini bagi membantu siasatan berhubung kes tersebut.

image
image

Anggota PPS dikambing hitam oleh Lim Guan Eng dan regim Dap Pulau Pinang.Penubuhan PPS tak lebih untuk kepentingan Dap bukannya untuk menjaga keselamatan rakyat.
Sebentar tadi di hadapan balai polis timur laut anggota keluarga PPS melahirkan rasa marah terhadap Dap yang mengambil kesempatan yang mencabar pihak Polis.

image

Sekitar jam 9.00 mlm, lebih kurang 50 orang yang terdiri daripada ahli keluarga PPS yang ditahan serta wartawan tempatan sedang berada diluar pagar IPD Timur Laut. Kelihatan RSN Rayer & Jagdeep Singh sedang memberi penerangan kepada ahli keluarga  PPS yang ditahan Polis.


“khabarnya 4 anggotanya disahkan mengambil dadah jenis meth(ice) apabila pemeriksaan air kencing dibuat” 

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.