Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, September 20, 2014

[ VIDEO ] PKR TETAP DENGAN PENDIRIAN, SULTAN KENA DENGAR CAKAP MEREKA, WAN AZIZAH PERLU JADI MENTERI BESAR!!



Tanpa memperdulikan titah DYMM Tuanku Sultan Selangor agar parti-parti Pakatan Rakyat mencalonkan lebih dari satu nama, PKR dan  DAP nak juga Wan Azizah dilantik sebagai Dato’ Menteri Besar Selangor.

“Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Saifuddin Nasution Ismail, malam ini melalui satu kenyataan media memohon dan menjunjung kasih kepada Tuanku Sultan Selangor supaya di izinkan untuk mengadap Baginda bagi mendapatkan nasihat dan ehsan Duli Yang Maha Mulia Tuanku dan untuk menyampaikan bahawa sokongan majoriti dari Ahli-Ahli Dewan Negeri Selangor kepada Presiden PKR Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail adalah jelas dan tidak berubah.”

Nampaknya Anwar Ibrahim tetap nak rempuh Baginda Sultan juga agar isteri beliau dilantik sebagai Menteri Besar Selangor



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.