Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, April 23, 2013

#PRU13 : [VIDEO] Hukum Pas - Muslimat Pas Dihalalkan Terpekik Terlolong Di Jeli #tolakPAS #BetterNation


Video yang diambil dari FB macai Pas Jeli pada hari penamaan calon 20 April lepas menunjukkan penyokong-penyokong Pas bertempik dan terlolong mengalahkan makhluk berkaki empat dengan tingkah laku yang amat pelik !!!

Mengaku manusia paling alim dan tak pernah mengaku kesalahan sendiri memang menjadi kepantangan dan kesalahan besar pada puak Pakatan Haprak...baik dari PAS, PKR ataupun DAP. Kalau boleh...dalam setiap kesalahan dan kesilapan mereka, UMNO atau BN akan dikaitkan sebagai puncanya.

Yang lawaknya, untuk menjadikan perbuatan melalak dan melolong kononnya mereka itu nampak suci dan murni, dikatakan pula bahawa sebelum itu mereka telah melaksanakan bacaan Ma’thurat dan Yasin selain telah mengadakan solat hajat.

Kalau ikut hukum PAS, muslimat mereka dihalalkan untuk terpekik terlolong dengan bahasa kesat dengan syarat sebelum itu mereka mestilah membaca Ma'thurat, Yasin dan melakukan sujud syukur.

Dan jika kamu katakan bahawa hanya orang yang tidak mendalami hukum sahaja yang membangkitkan isu suara wanita itu aurat pada ketika ini, maknanya kamu menghina Mursyidul Am kamu sendiri. Bukankan Nik Aziz sendiri yang mengatakan suara wanita itu adalah aurat dan tidak boleh diperdengarkan kepada bukan muhrim walaupun dalam bentuk bacaan ayat-ayat suci Al-Quran? 

Apakah Nik Aziz telah menghalalkan 'ibadah' memekik dan melolong tersebut dengan menghina sesama orang Islam??? Nik Azizlah yang bertanggungjawab atas semuanya!!







No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.