Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, April 24, 2013

#TukarKelantan: NIK AZIZ JAHANAMKAN PENGUNDINYA KE LEMBAH KEMISKINAN!!!!!


Perasaan penulis sebak, syahud sehingga hampir menitiskan air mata ketika mengunjungi sebuah perkampungan yang terletak di Sabak bersama beberapa rakan tempoh hari.


Melihat kemudahan penduduk di Kg. Pulau Gajah yang terletak di bawah DUN Chempaka membuatkan hati penulis tertanya-tanya, inikah kebajikan yang PAS laungkan selama memerintah negeri Kelantan?

Namun inilah paparan yang anda akan lihat bila anda mengunjungi Sabak satu kawasan perairan pantai yang diwakili oleh Menteri Besar.

Kebajikan apa yang PAS laungkan?

Nik Aziz gagal menjalankan amanah yang diberikan kepadanya selaku pemimpin...

Cukuplah wahai rakyat Kelantan...

Bangkitlah, bangkit untuk berubah ke arah yang lebih baik di bawah pentadbiran BN...

Bangkitlah, bangkit untuk berubah ke arah yang lebih baik di bawah pentadbiran BN...
Cerita yang menggambarkan kononnya Nik Aziz ni zuhud, keramat dan alim adalah rekayasa orang-orang kanan Nik Aziz semata-mata, hakikat sebenar Nik Aziz hanyalah seorang pelakon yang mempergunakan agama untuk kepentingan politik.

Baca kisah selanjutnya : di sini dan sini





No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.