Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, April 27, 2013

DAP kata lancau lu PAS.....!!!


Bayangkan dengan jumlah 63 kerusi Parlimen daripada 222 kerusi, Nik Aziz sudah bayangkan kononnya 5 Mei Rakyat akan memilih kerajaan yang berlandaskan syariat islam....?

Mabuk ke Nik Aziz ....? atau sudah nyanyok ke Duta Anwar ini bahawa satu ketika dulu Nik Aziz pernah mencabar DAP.....

 "..bukan sahaja dalam manifesto, dalam Perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu.”

 – Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

Tiba-tiba hari ini Nik Aziz mendakwa pada “6 Mei nanti seluruh negara akan merayakannya dengan tertubuhnya negara Islam sebenar. Gelombang Islam akan hapuskan nilai-nilai sekular,”

....bila pula Nik Aziz teringat nak tubuh negara Islam ??

 Lupakah Nik Aziz pada DAP ? yang sudah mengesahkan bahawa dalam Perlembagaan PAS  itu  memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam??

kah.
kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kah.

Tak takut kah Nik Aziz di lancaukan oleh DAP???

.

Nampaknya Nik Aziz semakin nyanyok dan bertambah2 meroyan setelah menjejak kaki ke Putra Jaya yg membuat dia terlebih turuja lantas terlupa apa yang dijanjikan pada DAP bahawa tiada Negara islam dan hudud lagi   dalam agenda Pakatan Rakyat??

kah.
kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kah.

Mampukah Nik Aziz merialisasikan mimpinya  pada 6Mei ini dengan berbekal 63 kerusi Parlimen?????

kah.
kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kah.

Harap selepas PRU13  apa  yang dikejar  oleh Nik Aziz tak kesampaian....kerusi  MB yang berakar bertukar  kepada  BN.

kah.
kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kah.

Bayangkan apa yang akan belaku pada Nik Aziz apabila PAS berkubur dalam PRU13 nanti di kelantan???



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.