Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, April 20, 2013

SUNGGUH MEMALUKAN ! KALID GEREJA NAIK ANGIN NAMANYA TAK DISORAK PENYOKONG !






kah kah kah...

di bawah ini adalah kronologi foto kalid gereja naik bengang bila namanya yang diumumkan oleh pegawai SPR tidak disorak oleh penyokongnya sendiri..

nak cover kemaluan, kalid gerja menyalahkan SPR kerana meletakkan kumpulan penyokong pembangkang jauh dari tempat pengumuman..

sebenarnya pengumuman calon yang dilakukan oleh SPR didengari oleh semua yang hadir..

calon pkr rodziah dan yakop sapari tersenyum bila nama mereka disorak penyokong manakala kalid gereja TERPAKSA BUAT CERITA lain bila nama nya tak disorak dengan menyalahkan SPR !

lihatlah sendiri gelagat kalid gereja.

calon pkr yang ada kat sebelah gelak aje melihatkan kebodohan kalid pagi tadi




biadap kalid gereja terhadap pegawai SPR sungguh memualkan..

Beginikah contoh akhlak orang yang gila nak ke putrajaya, asas nak hormat pegawai kerajaan pun takde !

Baca seterusnya :di sini


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.