Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, April 28, 2013

Kit Siang guna UGUTAN terhadap pengundi Cina yang tak undinya


Sebelum pilihanraya bermula, Kit SIang melalui Melayu yang dikuda, Salahuddin Ayub menyebut pihak BN akan bermain politik rasis.

Pelbaga kata-kata biadap dan rasis telah keluar dari penceramah DAP lain di seluruh Johor, tetapi belum lagi dari mulut Kit Siang.

Kali ini dia sudah bertambah galak dengan waktu kempen tinggal seminggu dan hadhirin di ceramahnya sudah menarik ribuan penonyon Cina.

Ketika program walkabout hari ini ketika bertemu dan bersapa dengan pengundi Cina Gelang Patah, Lim Kit Siang berkata secara terbuka dgn pengundi Cina Gelang Patah kata org cina yang tak undi kaum sendiri sebagai pengkhianat.

Kata-kata sedemikian akhirnya mendedahkan bahawa DAP bukanlah pejuang demokrasi atau multiracialism tetapi perjuangan perkaumancuvanis cina.

Sebelum ini, tukang kempen DAP hanya bermain secara diam-diam dan sorok untuk memberi tekanan kepada kaum CIna untuk mengundi Lim Kit SIang.

Difahamkan ada 100 operatif psywar CIna yang MENGUGUT PENGUNDI CINA dimana  mana-mana kaum Cina yang tak undi Lim Kit Siang boleh dikesan dan mereka akan di "hukum."

Satu SMS dalam bahasa CIna tersebar yang mana satu tekanan dilakukan dari cina pro DAP kepada pemimpin tertentu dalam masyarakat Cina untuk tidak membantu calun BN.

<遗臭万年>

各位华社学校神庙庆中元体育会,所有理事, 之前张秀福是很受尊敬的人市议员, 竟然和总会长勾结巫统出卖我们华社,{振林山 }这位汉奸走狗不应该在我们华社学校神庙出现. 会污染我们 如果被巫统胜了 我们华人连狗都不如 .希望华人要争气!
请转发出去!

致张秀福助选团;你们这班汉奸走狗,狗阵污桶己腐败了几十载,你们卖华暝政算是华人公会,为何至今还不觉醒呢?为了私利任何事都能违背良心去做,丢尽我族的脸.(老大做太监、小弟做小狗,有钱好办事做戏也一流)

Maknanya bermaur rasis:

semua pertubuhan cina, sekolah, tokong  , semua ajk, teoh siew hock adalah seorang ahli majlis yang dihormati sebelum ini, beliau bersama dengan presiden telah khianat masyarakat cina. ( gelah patah ) orang sedemikian tidak harus berada di pertubuhan, sekolah dan tokong. Mencemarkan kita. Kalau BN menang, kita masyarakat cina akan dihina. Demi kebaikan masyarakat cina , tolong sambung.

kepada rombongan bantuan undi teoh siew hock, kamu semua pengkhianat. Umno bn telah berpuluh tahun rasuah. Kamu semua ini tidak layak mewakili masyarakat cina. Mengapa sampai sekarang masih tidak insaf? Demi kepentingan diri perkara apa pun boleh buat. Memalukan kaum Cina ( boss jadi sita, adik jadi anjing. Ada duit boleh sesuka hati dan pandai berlakon)

Ianya berbau rianya di kesan di mana  Jason diugut supaya tak membantu Ghani walaupun dia mahu menyokong.

Adakah penyokong Jason tidak bergerak???



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.