Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, April 23, 2013

PANAS!!! JURUKAMERA RTM MATI DI PUKUL PENYOKONG TEGAR PAS GUA MUSANG.#TolakPR


INI BUKAN GAMBAR HIASAN.

Allahhuakbar!!! Innalillahhiwainnailaihirroji'un..Al-Fatihah !

Seorang jurukamera sambilan RTM Kelantan, Mohamed Yaakob, 62, meninggal dunia di Gua Musang malam tadi selepas dipukul beberapa penyokong PAS dihadapan pondok milik parti pembangkang berkenaan.

Menurut sumber, berlaku insiden pukul memukul Mohamed adalah disebabkan pertengkaran berhubung isu politik.Kejadian berlaku di markas PAS dalam bandar Gua Musang pada tengah malam tadi berhampiran dengan rumah arwah.

Selepas dipukul, menurut sumber berkenaan, Mohamed telah kembali ke rumah dan pada kira-kira pukul 2pagi.Beliau kemudiannya mengadu sakit dada dan kemudian tidak sedarkan diri. Beliau meninggal dunia tidak lama selepas itu.

"Ada yang kata arwah mengalami sakit jantung selepas dipukul beberapa penyokong PAS. Apapun kita tunggu keputusan post mortem dan sidang media oleh polis', katanya.

Difahamkan, Ketua Polis Daerah Gua Musang dijangka akan membuat sidang media mengenai kejadian tersebut pada hari ini.Mohamed Yaakob atau lebih mesra dengan panggilan Pok Mat oleh penduduk setempat dan kenalan beliau telah disemadikan di tanah perkuburan kampung Kerinting Gua Musang.


Sumber : Kelate Today


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.