Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, May 5, 2015

Adakah Sokongan Pengundi Cina Sudah Kembali Kepada MCA? #PRKPermatangPauh

May 5, 2015

Ini adalah gambaran pengundi-pengundi kaum Cina di Bilik Gerakan MCA di Sama Gagah. Bangga rasanya melihat MCA sudah boleh diterima masyarakat Cina. Mungkin ramai lagi yang masih 'skeptical' dengan penerimaa kaum Cina terhadap MCA. Mungkin ya dan mungkin tidak.

Apabila melihat pengundi-pengundi kaum Cina yang tanpa ragu-ragu minum air dari botol berlogokan Barisan Nasional (BN) dan 1Malaysia, dan kesediaan mereka untuk berada di bilik gerakan berkenaan, mungkin arus perubahan bakal berlaku di P.44 Permatang Pauh.

Cucu Tok Selampit

3 comments :

Anonymous said...

air botol tu free.....Cina2 ni mmg suka benda free.

sepanduk "I LOVE PM" dulupun dipegang ramai kaum mereka dgn megah tanpa segan silu....kaum ini juga yg tanpa rasa malu membungkus makanan di program2 anjuran kerajaan utk dibawa balik.

Bagi saya, sudah tidak ada kepercayaan lagi bg kaum ini. untuk org lain terpulang.

Anonymous said...

Cukuplah tahun 2008 Melayu di perdaya,tahun 2013 Melayu di tipu dan PRK ini tidak mustahil di kencing.

Anonymous said...

Awatlaaa banggang sangant BN ni. Nak percaya lagi kah? aduhhhh ingatlah 2008.... 2013...aduhhh

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.