Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, March 23, 2013

Doa Pecah Perut Di Makbulkan Tuhan,Umno Dalang Nik Aziz Sakit Perut!?


Nik Aziz Sakit Perut! Adeeh!


Inilah yang dikatakan doa mustajab oleh wali selipar. Doa beliau seringkali dimakbulkan tuhan ,karamah yang dimiliki oleh wali selipar ini juga menyebabkan seliparnya sering dicuri oleh puak khawarij.

Doa pecah perut yang dibuat oleh Nik Aziz telah dimakbulkan Tuhan bukan sekali tapi beberapa kali. Hari ini Nik Aziz dimasukkan ke hospital selepas mengadu sakit perut.

Apa yang mengejutkan , puak khawarij dengan segera menyalahkan Umno dan menuduh wali mereka telah terkena ilmu hitam.Begitulah bobroknya haprak khawarij..Nik Aziz menketadarah laksa sampai sakit perut pun dituduh Umno punya salah.

1 comment :

Ayahanda Rasull said...

hehehe, elok je mampus cepat orang tua nehhh

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.