Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, March 25, 2013

TERKINI #LAHADDATU - @SivarasaRasiah TURUT TERLIBAT



Dipetik dari My Massa

19 FEBRUARI 2013 :
Pada tanggal 19 Februari 2013, di perkampungan Kg. Tandou, Kg. Tg. Batu, Tg. Labian, Sungai Nyamuk sehingga ke Tunku, Lahad Datu sudah berlaku aktiviti pengganas Kiram. Pekerja Kelapa Sawit di kawasan itu ketakutan melihat sekumpulan orang yang aktif beraktiviti ala tentera di kawasan tersebut. Akhbar KOMPAS dari Indonesia turut mengesahkan hal ini!

Pada hari yang sama, 19 Februari 2013,  Sivarasa dengan ditemani Tian Chua telah membuat Press Conference berkenaan situasi tersebut. Mereka bercakap tentang aktiviti pencerobohan seolah-olah mereka sudah tahu dan merekalah perancang pencerobohan tersebut.


20 FEBRUARI 2013 :
Pada 20 Februari 2013, sehari selepas Sivarasa membuat Press Conference di atas, 3 Orang Wartawan AL-JAZEERA telah cuba memasuki kawasan pertemuran di Lahad Datu!!!

Risikan menyebut, sebelum kehadiran 3 Orang Wartawan AL-JAZEERA itu di Lahad Datu, Sivarasa sudah awal-awal bercakap dengan pihak AL-JAZEERA memaklumkan insiden yang akan berlaku di Lahad Datu.


28 FEBRUARI 2013:

Menjelang 28 Februari 2013, Pengkhianat Negara Anwar Ibrahim mula mengubah topik lagu "Tanya Sama Pokok" daripada "Sabah Nak Hilang pada 2/11/2012, 1/12/2012, 7/12/2013, 29/1/2013, 10/3/2013". Rujuk di mana-mana laman youtube di Galaxy Tab anda.

1 MAC 2013:

Sebagaimana yang kami dedahkan sebelum ini, bahawa pada 1 Mac 2013 Gerombolan Pengganas Kiram telah menyerang dan membunuh Perajurit Negara kita, di mana pada 1 Mac 2013 itu jugalah, Anwar memberi maklumat salah kepada Nur Misuari kononnya Parlimen akan dibubarkan pada 1 Mac 2013.

Mereka ini, Pengkhianat Negara Anwar Ibrahim, Tian Chua dan Sivarasa berharap dengan Mendaratnya dan Berperangnya Pengganas Kiram dengan Pasukan Keselamatan kita pada hari yang sama Parlimen dibubarkan pada 1 Mac 2013, maka Sabah dikecualikan daripada PRU13.



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.