Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, March 19, 2013

[Gambar] Cubaan CSI PAS, Sulu palsukan mayat anggota polis dan tentera GAGAL! #LahadDatu



Tak habis-habis budak-budak PR dan pemimpin mereka memperlekehkan anggota keselamatan negara kita. Dah la panggil anggota polis dan tentera kita yang berjuang di Lahad Datu sebagai anjing, digelar bodoh, bacul, naik kapal terbang murah, tak cekap, tuduh semuanya SANDIWARA - lepas berlakon bagi duit sumbangan, buat solat hajat kononnya hargai pengorbanan mereka. Apa punya MUNAFIQ, HIPOKRIT dan LAKONAN puak-puak pembangkang ni buat. Datuk Seri Najib Razak jumpa MILF dan Kerajaan Filipina untuk damaikan mereka, sampai sekarang pemimpin pembangkang tidak boleh jawap dengan konkrit kenapa mereka jumpa MNLF..





No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.