Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, March 23, 2013

PKR AGENSI FREEMANSON & ILLUMINATI DI MALAYSIA!!!




Selama ni kesemua macai-macai Pakatan Khawarij tak nak mengakui bahawa lambang pada identiti Parti Keadilan Anwar menampilkan ciri-ciri illuminati / freemanson. Macai-macai pembangkang yang dah terbiasa dengan sikap pemimpinya yang kuat menipu dan temberang mencari alasan dengan menyatakan bahawa ianya adalah logo bulan sabit bersilang (Kengkonon nak kata parti Anwar ni nampak ISLAM sesuai dengan gelaran Pak Syeikh yang terkenal pada pemimpin agung mereka ini)

Namun kini, segalanya sudah terbukti bilamana KENYATAAN RASMI dari LAMAN WEB, PARTI KEADILAN ANWAR mengakui bahawa lambang bendera mereka adalah lambang freemanson / illuminati. Tak caya? Mari kita perbesarkan :


Kami bukan macai Pakatan Khawarij yang kaki buat tuduhan tanpa bukti. Buktinya ada disini : 
http://www.keadilanrakyat.org/keadilan/pengenalan/identiti-parti/.

Nak tipu apa lagi? Dah terang-terang PKR mengaku logo mereka adalah mata. Soalnya sekarang mata yang mana? Kenapa mesti MATA?????

Mari kita tengok 'mata-mata' yang sama yang ada dalam dunia ni :




Dan ternyata benda ni dah lama menjadi identiti dalam PKR... 



Video New World Order  











DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.