Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, March 16, 2013

Rahsia Anwar, Kurta & Thalapa .. ?


dhanyaraam – Cerita ini dikongsi oleh bekas penyokong kuat PKR Bayan Baru semalam. Penulis rasanya info ini memang menarik untuk dikongsi.

Anwar di Klang minggu lepas
‘Cuba you tengok apa yang Anwar pakai bila jumpa masyarakat India. Selalunya dia akan pakai kurta berwana Santhanam (Cendana) YANG SAMA dan Thalapa (turban) ada satu kemestian” ujar beliau yang namanya dirahsiakan.
Thalapa – satu penghormatan yang diberikan kepada seseorang. Selalunya disarungkan oleh seseorang kepada pemakai. Bukannya pakai sendiri. Itu syok sendiri namanya.
Penulis sedar apa yang dikatakan oleh sumber ada betul. Google..google..google dapat gambar-gambar ini :
Anwar di Kapar untuk perayaan Ponggal.. Baju sama..Thalapa satu kemestian.
Sumber: http://bit.ly/ydXRRt Amacam sama tak Kurta tu?
Ini minggu lepas.. hahaha
So siapa setuju?
Pemimpin yang gilakan takhta (Thalapa) ? Tak ada Talapha beliau tidak akan turun padang? GILA BEB

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.