Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, March 2, 2013

PKNS BERBOHONG ISU JEJAMBAT RUNTUH DI CYBERJAYA?!!


Di bawah adalah kenyataan PLUS Malaysia Berhad (PLUS) yang menafikan kenyataan PKNS tentang isu jejambat runtuh berdekatan Selangor Science Park 2 Cyberjaya.

PLUS Malaysia Berhad (PLUS) would like to clarify that the flyover near the Selangor Science Park 2 (SSP2) Interchange was never handed over to us to be maintained. 
It was built by the Selangor State Development Corporation (PKNS) and continued to be under the purview of PKNS till today(28 February 2013). 
As safety of road users is our number one priority, the flyover was closed after a site visit by the Minister of Works on 7 December and Malaysia Highway Authority had diverted traffic at KM P2.4, at the interchange between the Putrajaya toll plaza and Putrajaya/Cyberjaya, on the Lingkaran Putrajayastretch 
Kenapa berlaku percanggahan kenyataan di antara PLUS dan PKNS?

Jika kenyataan PLUS benar, kenapakah PKNS sanggup berbohong tentang isu ini dan mahu cuci tangan tidak mahu dikaitkan dengan isu ini?

sumber

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.