Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, March 4, 2013

Anwar dan geng MCKK rompak Petronas biaya senjata Sulu???!!!




Mungkin ini cerita lama tapi kini ia mula dirungkai. Dato Murad mendedahkan perkara ini dan sebaik anwar keluar, dia membuat Murad mengeluarkan penafian.

Namun Murad kini kembali untuk mendedahkan kebenaran dan dia mengikangatkan kita bahawa perkara ini benar.

Kini I Files dedahkan bagaimana Anwar mengumpul dana RM3 billion ini untuk kebuasan dan ketamakan politiknya. Dengar video berikut:


Pada tahun 1998, Naib Presiden Amerika Al Gore terang-terng sokong Reformasi Anwar. Mungkinkah dia sekarang dicuba pula melalui sekutunya Filipina.

Ada pihak bertanya, kalau tidak macam mana penceroboh boleh punya senjata canggih? Adakah itu gunanya wang yang dirompak anwar dari Petronas!!!???
sumber

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.