Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Monday, March 4, 2013

GEMPAR! Lepas Serang Sabah, Puteri 'Sultan' Sulu Cuba Fitnah Kerajaan Malaysia!!!


Princess Jacel Kiram, daughter of Sulu Sultan Jamalul Kiram III, shows on Sunday a purported image of Malaysian casualties after a clash between Malaysian authorities and armed followers of Sultan Kiram in Lahad Datu, Sabah. A similar photo of the Princess appeared on the front page of the Philippine Star. GMA News Online has verified that the image is fake, and most probably of dead Thai soldiers killed in Thailand in 2007. The image of the Thais has previously appeared elsewhere on the Internet. Danny Pata

http://www.gmanetwork.com/news/photo/33470/sultan-s-daughter-feeds-media-fake-image-of-malaysian-casualties

Apa kejadahnya ni woi! Dah la kau arahkan pengikut kau ceroboh Malaysia dengan senjata, bunuh anggota PDRM, sekarang ni kau nak fitnah Malaysia pulak?

Adakah dengan cara ini kau nak naikkan semangat pengikut kau yang masih ada di negara ini?

Kepada pembaca yang tengok gambar asal yang terpapar di tablet 'puteri' tersebut, boleh ke sini : http://www.documentingreality.com/forum/f10/dead-thai-soldiers-87702/ 

*Sebar-sebarkan pembongkaran kejahatan fitnah 'puteri sultan' Sulu ni supaya rakyat Malaysia tahu hakikat sebenar.

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.