Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, January 8, 2015

SELEPAS JAHANAMKAN KELANTAN, PENANAM SAYUR CINA DAP ENGGAN KELUAR DARI TANAH KERAJAAN

Thursday, January 8,2015

Mungkin ramai tidak tahu.

Kisah tanah di kawasan tanah tinggi yang sensitif alam sekitarnya lalu diguna alasan pertanian untuk lakukan pembalakan haram bukan setakat melibatkan Ngeh dan Nga saja.

Kebanyakkan tanah yang diguna untuk tanam sayur yang bertutup dan menyebabkan air cepat sangat menyalir melibatkan penanam sayur cina dap dari pulau pinang.

Malah blog ini pernah dedahkan ada ahli politik DAP kaum India yang diberi tanah secara haram untuk perusahaan tanam sayur.

Sudahlah dap ini jahanamkan alam sekitar di lojing bersama pemimpin negeri dari PAS yang korup hingga rakyat jelata jadi mangsa dan menderita sekali.

Kini kerja tanam sayur di tanah kerajaan pula tak mahu mereka dikekang.

Walhal di Pulau Pinang, orang Melayu di kampong tradisi Melayu yang telah bermastautin lebih 50 tahun boleh dihalau sesuka hati oleh pihak kerajaan DAP Pulau Pinang tanpa pampasan yang wajar dan notis masa Yang munasabah.

Baca kisah berikut dari penulis The Saviour, The Flying Kick:

Pagi esok (maksudnya pagi tadi), mereka akan mengadakan demonstrasi depan Kementerian Pertanian di Putrajaya di Precint 4 pada jam 10:30 pagi.

Cina-Cina DAP yang telah menceroboh dan meneroka tanah ribuan ekar tanah kerajaan di Perak, cuba mendapatkan bantuan daripada Kementerian Pertanian agar mendesak dan mempengaruhi Kerajaan Negeri Perak yang sangat mereka benci agar membenarkan emreka terus menceroboh tanah-tanah tersebut, bahkan memberikan hak milik kepada mereka.

Ini adalah kerana, Kerajaan Negeri Perak yang diketuai oleh Zambry Abdul Kadir telaembuat keputusan untuk merampas ribuan ekar tanah-tanah terbabit.

Sebahagian besar daripada pencerobohan tersebut dilakukan pada zaman 11 bulan DAP memerintah Perak dengan menjadikan Nizar Jamaluddin sebagai boneka.

Difahamkan Cina-Cina DAP dan penyokong Pakatan Rakyat itu akan datag dengan enam buah bas untuk berdemonstrasi dan mendesak agar tanah-tanah tersebit diaerahkan kepada mereka.

Pastinya sekali lagi mereka akan menggunakan kuasa dan umpan undi untuk melakukan tekanan. Dan pastinya juga kita akan mendengar KUASA RAKYAT akan dilaungkan walaupun kita juga sedar walaupun mereka dibantu dan dimanjakan seperti penyaluran bantuan untuk sekolah-sekolah Cina mereka, mereka tetap memperjuangkan ketuanan Cina DAP.

Terroris komunis tidak konsisten asas tindak tanduk mereka samada dari segi moral dan hujah. Isu tanah adalah isu negeri dan bukan Kementeriaan Pertanian.

Mereka hanya mahu memenuhi hasrat tanpa langsung menghormati undang2.

Jangan hairan jika Ngeh dan Nga jadi dalang dibelakang untuk mengurangkan tekanan dan perhatian terhadap mereka sebagai penyebab banjir di kelantan.

Akhir2 ini pihak pembangkang kuat membuat diversion dengan menimbulkan isu2 tentang pengusaha stesyen minyak bankrup, jet eksekutif kepunyaan kerajaan, surat Dato Zahid Hamidi, syarikat proses visa di Nepal dll.

Cr:the unspinners

1 comment :

Anonymous said...

Itulah - Kesultanan Islam/Melayu, pemerintah ASAL negara Islam, pusaka nenek moyang kita ni, serta hak umat Islam termasuk hak-identiti-tanah pusaka BUMIPUTERA Islam/Melayu, akan terus diPIJAK, kerana PENGKHIANATAN si pemimpin-pemimpin Islam/Melayu-LIBERAL-PENAKUT!

Kan Dunia Islam dan ramai pemimpin Islam dok asyik TERUJA mcm. si PEMBODEK-BANGANG memanjang - dok SEMBAH-mcm-si-KULI, "hak asasi kesamaan-kebebasan tanpa-batasan/demokrasi"-SAMPAH si MUSUH ISLAM Barat-ZIONIS dan ejen-ejennya dari si DAPBANGKAI/PKRSODOM: sedgkan si Barat-ISrael boleh asyik MENJAJAH/MEROMPAK Dunia Islam dan MEMBUNUH umatnya dlm. GENOSID yg. berterusan, termasuk di Palestin, Iraq, Syria, Afghanistan, Nigeria, Mali, Afrika Tengah, Guinea, Kenya, Somalia dsbnya! Dasar si HIPOKRIT-puak-syaitan termasuk UN/ICC-ICJ-INTERPOL dsbnya yg. disyaki diKUASAI si Barat- ZIONIS!!

Tengok sajalah VICSecret yg. dok MELACUR wanita jual seluaq-baju dalam puak ELIT-BANGANG, dibiaqkan dgn. begitu angkuh, MENGHINA NEGARA ISLAM kita ni serta umatnya yg. MAJORITI, di mana kedai tu dok bubuh poster-poster gergasi wanita KAPIRDAJAL Barat/Zionis-hampir-TELANJANG sekeliling kedainya di 'mall' baru di Sentral tu! Dasar si PENGKHIANAT si pemimipin Islam/Melayu-LIBERAL!

Nek Tempoyak.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.