Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, January 13, 2015

ERIC PAULSEN DITANGKAP

Tuesday, January 13, 2015

ORANG-ORANG ISLAM SEKALIAN!!! ERIC PAULSEN DAH DITANGKAP POLIS DI PEJABATNYA DI BRICKFIELD!!!!

SYABAS PDRM.... GOOD JOB.
ACTION SPEAKS LOUDER THAN WORDS.
ACTION ACTION ACTION !

Mempersendakan Islam, JAKIM, Solat Jumaat dan seluruh orang-orang Islam Malaysia dan MENGHASUT melampaui batas keagamaan sehingga boleh membenihkan pergaduhan.

Semoga JAKIM dan PDRM konsisten dengan hukuman setimpal. Bukan denda setakat RM 5,000.00 sahaja dan kemudian lepas bebas.

2 comments :

Anonymous said...

Kita sbg. NEGARA ISLAM tak patut asyik APOLOGETIK & TUNDUK-mcm-KULI pd. si puak EKTREMIS/PENGGANAS KAPIRDAJAL ANTI-ISLAM termasuk yg. mcm. PENGGANAS loyar LONGKANG BANGKAI BABI PORKsen dan kit-SIAL KANGKANG BABI! Sampai begitu kurang ajaq asyik MENGHINA ISLAM, Al-Quran dan Hukum HUDUD, serta para ULAMA dan MUFTI kita yg. digelar PORKsen sbg. 'ANJING' yg. "BARKING mad" - dan juga KPN yg. diFITNAH tindakannya berkaitan UMNO kononnya, harus SAMAN PENGGANAS PORKsen ni BERJUTA!

Si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya spt. loyar LONGKANG BANGKAI BABI PORKsen ni juga nak ambil kesempatan nak jadi 'hero' KEPARAT kebebasan-"free speech"-SAMPAH Barat-Zionis, di mata Dunia Barat-Zionis, apalagi dgn. insiden Paris, yg. disyaki dirancang si PENGGANAS ISrael/NATO, utk. terus menjatuhkan Islam/umatnya termasuk di Eropah/Barat!

Kan Dunia Islam dan ramai pemimpin Islam-LIBERAL dok asyik TERUJA mcm. si PEMBODEK-BANGANG memanjang - dok SEMBAH-mcm-si-KULI, "hak asasi kesamaan-kebebasan tanpa-batasan/demokrasi"-SAMPAH si MUSUH ISLAM dari Barat-ZIONIS dan ejen-ejennya dari si DAPBANGKAI/PKRSODOM: sedgkan si Barat-ISrael boleh asyik MENJAJAH/MEROMPAK Dunia Islam dan MEMBUNUH umat Islam dlm. GENOSID yg. berterusan, termasuk di Palestin, Iraq, Syria, Afghanistan, Nigeria, Mali, Afrika Tengah, Guinea, Kenya, Somalia dsbnya! Dasar si HIPOKRIT-puak-syaitan termasuk UN/ICC-ICJ-INTERPOL dsbnya yg. disyaki diKUASAI si Barat/NATO- ZIONIS!!

Nek Tempoyak.

kamal said...

Syabas .PDRM.

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.