Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, January 13, 2015

Strategi Psywar Pakatan Haram Yang DiRencana

Tuesday, January 13, 2015

Pakatan Haram terjerat dengan rasa bersalah akibat bencana banjir di Kelantan yang berpunca dari kesalahan mereka hingga ralyat memderita.

Maka puak2 PASma telah berusaha untuk mengkecuhkan dengan cara membuat fitnah dan mereka cerita fiksyen yang melampau2kan keadaan.

Kini satu2 dari mereka kena serah diri pada polis untuk disiasat.

Lalu mereka reka cerita2 bohong baru seperti butIran tipu seperti tentang BR1M untuk buruk2an 1m4u:

Nasib mereka agak baik apabila perhatian sosial media beralih dari banjir ke isu penyanyi k pop mencabul seorang gadis bertudung dan bahasa biadap Eric Paulsen.

Jgn heran ianya diatur oleh penganjur konsert k pop dan Eric mmg sengaja membiadapkan isu sementang kumpulan E25 dan pembunuhan Charlie Hibode di Paris.

Mengambil peluang dari ini, DAP.dan PKR cuba memanaskan isu2 kenaikkan harga, memulakan isu baru MyEG dan lain2.

Esuk ada PC PKR untuk usaha mengalih terus dari isu banjir ke senarai isu baru berikut:

1) 1MDB - oleh Rafizi Ramli untuk menyambut isu dari Tony Pua

2) Kempen Turun Harga Barang oleh Rafizi Ramli yang sudah termalu dari tuntutan salah yang sebenarnya mahu naikkan minyak yang kononnya bantu pengusaha stesyen minyak.

3) Laporan polis terhadap Zahid Hamidi & Shafee Abdullah oleh Sdr Fahmi Fadzil. Hal surat menyurat antara kerajaan untuk kongsi maklumat  benda biasa tapi kenapa FBI tak dipersalahkan kerana mengeluarkan surat ke mahkamah. Sungguh tak profesional oleh pihak FBI.

4) Isu MyEG - YB Dato' Johari Abdul & YB Lee Chean Chung untuk menyambut kenyataan Theresa Kok. Isu ni bodoh tapi orang ramai ambil lojik mudah mereka.

Satu lagi yang sedang berlaku adalah PR nak kuatkan undi untuk mereka dari Sarawak dari Sabah.

Maka isu Eric Paulsen adalah usaha taktikal PR cara Illuminati fremason Jesuit Frank untuk mainkan isu khutbah jumaat.

Sebelum ini, mereka mainkan isu kalimah Allah dalam bible dan meneruskan provokasi agama ketahap yang amat biadap.sekali.

Orang ramai dan penulis blog dan sosial media usah tertipu.

Cr : The Unspinners

1 comment :

darkjustice said...

http://tanahpuchong.blogspot.com dah kena hacked
sila ke http://puchongmeranti.blogspot.com

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.