Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, April 2, 2013

Anwar Ibrahim Arahkan Jentera PKR Mengganas Pada Hari Pilihanraya




Menurut sumber turut mendapati satu surat pekeliling Pilihan Raya Pembangkang mengandungi saranan yang mencipta suasana kacau bilau di pusat mengundi dan lain-lain tempat serta tuduhan penipuan proses pilihan raya.



"Kita mendengar orang asing memberi dana kepada pembangkang, sekarang, mereka berani berada disini menyertai aktiviti pembangkang mencari dana.

"Kemungkinan besar mereka mahu mencipta suasana agar tindakan di ambil terhadap mereka. Jika mereka kalah kacau bilau akan terjadi dan ini akan membenarkan pertuduhan mereka bahawa PRU tidak adil dan tidak bersih....baca sini




Standard puak pakatan terutamanya PKR yang akan melakukan apa sahaja demi merealisasikan cita cita Anwar Al Juburi untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Jika keganasan yang mereka mahukan dan Pakatan Pembangkang mahu bertindak dengan kekerasan maka rakyat Malaysia juga bersedia untuk melenyapkan anda semua pada PRU 13 nanti.


Rakyat akan pastikan semua kerusi PKR akan tumbang dan kami tidak akan benarkan satu kerusi pun akan dimenangi PKR. Ingat kuasa rakyat, Rakyat mahukan keamanan dan kami tolak keganasan. jahanam lah kau Anwar Al Juburi.

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.