Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Thursday, April 4, 2013

# TUKARKELANTAN ~ NIK AZIZ KATA SEMBAHYANG ORANG2 UMNO TAK DAPAT PAHALA



Perangai Nik Aziz makin hari makin merapu. Dia siapa nak bermain dengan dosa pahala? Sebab tulah macai-macai ikut sama bercakap ikut sedap mulut jerk. Dia pernah kata Nabi Muhammad sama dengan mamat-mamat kampung, dia juga pernah kata yang Allah bersila.

Sekarang Tok Nik buat gila lagi.  Takut kalah dalam PRU13 agaknya. Orang lain pun belajar agama juga tahu dosa pahala. Atau Nik Aziz dah takut dengan UMNO?

Jika berpolitik nak kutuk soal ekonomi atau gejala sosial itu sudah menjadi asam garam. Namun bila dia bermain dengan   soal hukum Allah soal  dosa pahala memang sah dah nyanyuk Nik Aziz ni. Sewajarnya semua umat Islam menghormati beliau tetapi bila kenyataan begini yang eliau lontarkan…susah laaa!!!

Sekutu Nik Aziz, Anwar Ibrahim dan PKR tu ikut islam ke? Karpal Singh dengan Dap tu terima Islam ke Nik Aziz? Kenapa tidak berikan  pencerahan soal itu dalam kempen dan cerita sikit Anwar meliwat budak dalam video tu  tuntutan Islam ker?

 
Rakyat hari ini khasnya  di Kelantan bijak menilai dan tidak lagi termakan dengan fatwa songsang itu. 


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.