Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, August 11, 2015

Apa sudah jadi dengan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad?


\

video


Beliau sewaktu menjadi Perdana Menteri mengkritik keras pihak yang mahu menjatuhkannya melalui demonstrasi jalanan sewaktu era reformasi pada tahun 1998.


Hari ini Mahathir dalam ucapannya pada satu majlis dialog di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR) menyeru orang ramai supaya mengadakan demonstrasi jalanan bagi menjatuhkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak. Cr

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.