Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, April 7, 2013

#RAJA DRAMA #PRU13 PERMATANG PAUH AKHIRNYA...

Anwar Ibrahim buat pusingan u-turn mahu pertahankan kerusi parlimen Permatang Pauh. Percaturan pakatan untuk mempertaruhkan kerusi-kerusi empuk kepada pemimpin muda manakala pemimpin kanan pakatan beralih ke kawasan baru gagal dilaksanakan. Jelas berbeza apa yang dilafazkan pada 24 Januari lalu dengan situasi sekarang. Ini memperlihatkan sikap baculnya beliau yang bimbang kalah jika bertanding di luar kawasan.

Kenyataan Anwar Ibrahim pada 24 Januari 2013 :


Itulah sikap seorang Raja Drama yang telah dijangka sejak  awal oleh pemerhati politik. Dengan jumlah majoriti 15,671 undi jika dicongak sejak awal Anwar tidak akan meninggalkan kerusi Permatang Pauh yang mungkin boleh  memusnahkan cita-citanya  menjadi Perdana Menteri.





No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.