Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, April 6, 2013

#SAY NO TO PAS# Ahli PAS tetak ahli UMNO dengan pedang! Sebar-sebarkan!




Bachok. 11.45 mlm 3 April 2013 

Satu kejadian serangan dengan pedang berlaku di Pos BN Chabang 3 Melawi, Bachok, Kelantan. Seorang pemilik kedai di tetak oleh seorang penyokong PAS yang datang bersama dengan adik mangsa.

Sebelum itu mangsa telah di arah menurunkan semua poster BN yang terdapat di situ. Poster-poster BN kemudiannya di potong dengan menggunakan pedang manakala mangsa di tetak di bahu kanan. Mangsa yang cedera di bahu kanan telah menerima 13 jahitan.

Sementara itu menurut sumber, kes tersebut disiasat Pegawai Penyiasat dari Ibu Pejabat Daerah Polis Bachok di bawah seksyen 324. Nombor report1093/2013.

Perrggh!!! Ini baru betul-betul  politik gangster? Siap bawa pedang main tetak-tetak lagi. Apa kita masih gunakan undang-undang rimba ke.


#TOLAK PAS - UNDI BARISAN UNTUK KESEJAHTERAAN UMMAH!!!



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.