Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Tuesday, September 24, 2013

[SEBAR] - Khas Kepada Penggemar Roti Massimo# Seluruh Umat Islam di Malaysia#Roti Massimo kebal walau 3 hari expired

Kasi Lunyai Semua Kedai Kedai Cina DAP



SHARE! PANAS! Seorang cina DAP telah post gambar roti Massimo yang telah expired date selama 3 minggu tapi masih kelihatan seperti biasa tanpa sebarang kulat. Ini sangat membuktikan bahawa sesuaut kandungan telah diletakkan didalam Roti supaya ianya kelihatan segar walaupun selepas expired date.

Kulat dan bakteria pun tak sanggup makan roti ni. Lalat pun tak berani nak hinggap. Takkan manusia macam kita nak terhegeh-hegeh nak makan kot?

Kandungan Roti Massimo sangat bahaya dimakan! Sedangkan estet di Indonesia juga Robert Kuok bakar dan tidak peduli kesan jerebu yang datang pada rakyat Malaysia, ini kan pula roti Massimo milik beliau! selamatkan orang Melayu, tetapi jika anda mempunyai rakan cina DAP, sila galakkan mereka makan! tapi ingat, orang Melayu mesti mesti berhenti dari makan roti ini! Ayuh Click Share!

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.