Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, September 27, 2013

WEI MINYAK TAK NAIK HARGA LA BANGANG!


Aku tak faham betul rakyat Malaysia ni. Dengar fitnah pembangkang bukan main lagi. Mana ada minyak naik?

Heboh sejak petang tadi mengatakan minyak naik. Yang memulakan benda fitnah macam nie sudah tentu puak macai pembangkang. Yang pelikna aa  jugak kerana yang naik angin adalah penyokong kerajaan sendiri. Korang tak dapat maklumat serta info rasmi tapi pepandai buat andaian.

Berikut adalah penjelasan dari Timbalan Menteri Kewangan 11.


Inilah bukti pembangkang punya macai nak perbodoh dan menyusahkan rakyat. Dari dulu lagi mereka tabur fitnah, peliknya ada gak manuisa bangang yang percaya.

Aku diberitahu seleuruh negara terutama sekali di KL semua steaten minyak tengah sesak akibat dari 'panic buying'

Apa ke bodoh korang ni boleh percaya kata-kata pakatan hanjing ni? Pastu untuk cover story ada macai pembangkang kata harga rokok pulak alkan naik.

Wei rakyat malaysia yang kurang cerdik, sampai bila lu orang mau kena tipu? Orang yang jaga negara siang malam korang kutuk. Orang yang kuat fitnah dan selalu janji mimpi basah korang percaya.

Are we that sick!? 




No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.