Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, September 22, 2013

USTAZ gila seks songsang macam nuar kerap liwat budak lelaki 8 tahun ditahan Polis



SELAYANG : Seorang Ustaz berumur 28 tahun ditahan polis hari ini kerana disyaki meliwat pelajar sekolah berumur 8 tahun di rumahnya.

Pelajar lelaki itu mula menimbulkan syak pada ibu bapanya apabila menangis tidak mahu dihantar ke rumah Ustaz berkenaan yang membuat kelas tusyen lalu menceritakan perilaku songsang Ustaz berkenaan.

Diberitakan kejadian Ustaz meliwat pelajar lelaki berkenaan bukannya sekali dua malah amat kerap. Pelajar itu menceritakan dia sering disuruh menanggalkan pakaiannya di dalam bilik Ustaz dan kemudian Ustaz akan memasukkan kemaluannya ke dalam dubur mangsa.

Pemeriksaan doktor ke atas pelajar tersebut mengesahkan ada kesan koyak pada dubur dan Ustaz kini sudah ditahan polis dan akan mula ditahan reman. 




No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.