Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, September 1, 2013

PUNYA NAK FITNAH UMNO, SANGGUP DIA JADIKAN ANAK SEBAGAI MANGSA???

Fuh!!! Parah dah gayanya Si Ostazah Pening ni. Sampai tahap kemaruk dah tu nak fitnah orang lain sehingga sanggup gunakan anak dia sebagai alasan.

Erk! Nak jugak SH tanya. Si Ostazah Pening tu sekarang ni ada anak ke? Anak dia bukan tinggal dengan suami dia sebab rasanya sebelum ni dia GAGAL dapat hak penjagaan.

Walau apa pun, inilah buktinya kata pepatah Melayu. Kalau Bapak Borek, Anaknya Rintik. Tapi dalam kes Si Ostazah Pening ni, Maknya Sesat, Anak pun sama la jugak!!! 

Jangan ada yang nak marah pulak. Dia jugak yang bawak anak dia masuk Politik!!! Jadi, sendiri pandai cari penyakit, sendiri tanggung la!!! Lain kali jangan jadi BANGANG sangat!!!
Umum tahu  rakyat Malaysia baru saja  menyambut ulangtahun kemerdekaan yang ke-56. 
Justeru itu, pasti ramai yang sudah sedia maklum apakah erti sebenar kemerdekaan dan mengapakah rakyat Malaysia menyambut 31 Ogos pada setiap tahun. 
Namun begitu, menerusi laman sosial milik Abby Abadi, bekas pelakon drama Gerak Khas tersebut dilihat telah memuat naik sebuah status yang dirasakan tidak wajar, di mana anaknya, Dania telah mempersoalkan adakah Hari Kemerdekaan sama seperti Hari Umno mahupun Barisan Nasional? 

 

Susulan daripada status tersebut, Abby telah dikritik hebat oleh segelintir pengikutnya di laman sosial, sehingga ada yang melemparkan kata-kata kesat terhadap dia dan anaknya itu.





Baca seterusnya : di sini



No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.