Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, January 19, 2014

Awas ! SelangorKu Pilihan Mubaligh Kristian


A. Karim Omar  – Nampaknya pengganas mubaligh Kristian semakin berani. Mereka tidak mengendahkan kemarahan umat Islam. Terkini mereka ke Banting dengan tumpuan ke Taman Seri Telok Datok - dengan mengguna modus operandi yang sama (baca). Selangor lagi pilihan mereka!

Lebih kurang jam 10:30 pagi tadi (17hb Jan 2014), sekumpulan penjenayah mubaligh Kristian yang terdiri dari 8 orang berbangsa Cina dan India bergerak dari rumah ke rumah mengedarkan risalah & ‘berkhutbah’ mengenai ajaran dlm kitab bible dikawasan perumahan Taman Seri, Telok Datok, BANTING.
[mereka ini digelar penjenayah - kerana dengan jelas melanggar enakmen kerajaan negeri Selangor, dan juga dianggap pengganas - kerana mereka kini seolah-olah melakukan kaedah kamikaze dan sudah tidak endah kemarahan umat Islam]

Mereka mendakwa bahawa mereka adalah dari Persatuan Bible Malaysia (Bible Society Malaysia). Kumpulan ini diketuai lelaki India yang dikenali bernama Sam Jaster.

Kumpulan ini kemudian beredar setelah tidak selesa apabila beberapa penduduk bertindak menyoal siasat dan mengekori mereka. Mereka beredar dari kawasan taman perumahan dengan menggunakan (3) buah kereta.


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.