Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Wednesday, January 1, 2014

PDRM TERSILAP, BUKAN MAIN SEDAP NGUTUK... HARAKAH PUNYA SILAP NI, TAK KUTUK SEKALI KE?


YANG DITEMBERANGKAN...


YANG BETULNYA..




Ewah, ewah...

Pengakuan dan permohonan maaf oleh PDRM kerana ralat menggunakan sekeping gambar yang menunjukkan seorang lelaki berdarah kepala yang disangkakan sebagai anggota polis, membuatkan para penyokong Pakatan seronok bukan main. Dan seperti biasalah, semua yang berkaitan dengan PDRM, BN dan UMNO termasuklah Utusan Malaysia, segera diberikan label negatif.

Bagaimana pula kalau yang melakukan kesilapan adalah HARAKAHDAILY, portal berita dan sumber berita utama Pakatan Rakyat?

Harakah dengan sengaja telah memutarbelitkan gambar 15,000 orang yang mendengar ceramah Azhar Idrus di Pulau Pinang sebagai '500,000 orang berdemonstrasi di Dataran Merdeka'.

Rasa-rasanya Harakahdaily, dan PAS sebagai pemiliknya akan minta maaf seperti yang PDRM buat atau tidak? Atau para penyokong Pakatan yang bukan main lagi berdegar-degar seronok sebab PDRM buat salah, akan segera memberikan label negatif kepada Harakah dan PAS?

Atau mereka akan buat-buat bodoh, bahlol dan tolol seperti biasa bila batang hidung mereka terhantuk?

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.