Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Friday, January 3, 2014

SEORANG KHALIFAH TRANSFORM JADI SEORANG TOKONG!

Ini cerita pasal tokong LGE yang disalintampal dari BlogParpukari. Lihat bagaimana seorang yang diberi gelaran khalifah oleh PAS kini sudah tukar menjadi Tokong dan bukan sebarang tokong tapi Tokong yang elitis. bayangkan cinta DAP dengan Toyota selama ini habis begitu sahaja bilamana si Tokong CAT ni dah mula mencintai Mercedes Benz pula.






Kat atas ni adalah gambar-gambar Guan Eng dengan beberapa awek, pergghh lihat la Guan Eng pegang gelas beer sambil menikmati keanggunan pelacur antarabangsa dari Taiwan kalau tak silap aku. Pastu gambar dia dan seorang wanita bernama Rainbow...jeng jeng jeng..tapi biasalan pencacai Fuckatan kata ini fitnah BN, kat bawah ni lagi best..


 Penyanyi berbibir besar ni sangat teruja dengan Guan Eng kerana melihat CM Penang ni dok naik kapal terbang kelas ekonomi, punya le dia teruja sampai dia post sana sini le..


Begitu la hebatnya lakonan wayang Cian si Guan Eng ni, ramai melayu mudah terpedaya dengan lakonan mantap dia ni, aku masih ingat lagi bagaimana si Guan Eng dijadikan hero kerana kununnya telah menyelamatkan seorang gadis melayu, gampang punya PAS dok jaja cerita lahanat tu sampai hari ini, padahal mahkamah buktikan yang terlibat tu tak bersalah.

Tujuan aku buat artikel simple just nak bagi korang ingat balik siapa Guan Eng ni. Tapi gamaknya penduduk Pulau Pinang memang tergila-gilakan kaki wayang ni, so korang deserve him as you Chief Minister le.

Bukan nak menghina tapi gambar bawah ni, boleh menceritakan bagaimana perangai sebenar Cinabeng, kalau Tuhan depa pun depa boleh tipu, siapa la kita kan?



Jangan marah aaaa...korang nilaikan sendiri ok

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.