Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, January 25, 2014

TARGET PKR, ROSAKKAN EKONOMI MALAYSIA DAN HUBUNGAN DENGAN NEGARA-NEGARA PELABUR!!

Itu adalah agenda setan-setan pakatan haram. Setelah macam-macam dilakukan demi cita-cita tuan besar mereka nak jadi PM, kali ini 'wave' untuk merosakkan ekonomi Malaysia pula dilakukan oleh puak-puak lahanat ini. Bercakap untuk rakyat mereka cukup hebat, namun hakikahnya tiada satu haprak pun yang mereka lakukan untuk membantu rakyat!!!. 'Talk like shit'. ITU PeeKR!!!

Memang Setan jambul perangai mereka ni. Adakah peranan mereka ini disukai rakyat Malaysia? Suka? Minda anarkis menjadi-jadi!!!



Jenglot-jenglot barua pakatan haram ini sudah memulakan tindakan huru-hara terhadap negara. DAP meranapkan institusi berkaitan Melayu, PAS merosakkan pemahaman Islam manakala PKR merosakkan rakan-rakan pelabur Malaysia. Memang lahanat puak-puak haramjadah ni!!! 

No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.