Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Sunday, January 12, 2014

Model Tanpa Seluar Dalam Jual Kereta?!!!


China cukup terkenal dengan pameran keretanya. Bukan itu sahaja, model-model jelita yang turut serta memperagakan kereta juga menjadi tumpuan pengunjung-pengunjung pameran tersebut.

Jika disebut nama Gan Lulu, peminat-peminat kereta pasti mengenalinya kerana keseksian melampaunya sekitar tahun 2012.

Kini, namanya sedikit tenggelam setelah kehadiran model-model baru yang lebih berani dan seksi.

Terbaru, ketika di Ghuang Zhou Auto Show, seorang lagi model yang lebih berani dari Gan Lulu. Beliau adalah Ye Zixue. Jika dahulunya Gan sering tampil dengan imej seksi, Ye lebih hebat, tampil tanpa seluar dalam!








No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.